-
Är verkligen hoppet ute då?mammelie1891 skrev 2012-08-17 21:16:30 följande:Aa, det här är helt galet... min mens har inte kommit... (för första gången har jag stoppat in ett finger för att se om det fanns nåt blod, men nä, bara "lotion"). BIM idag... försöker verkligen ställa mig in på att jag inte är gravid...
-
Jag är bara på ÄL+5(6) så har inte BIM förens nästa söndag. Så jag har en evighetsväntan tills dess..
Så det här med mina lotionsflytningar har troligtvi INGET med grav att göra då det är ALLDELES för tidigt. Men man spekulerar ju ändå och glömmer liksom bort att ägget inte knappt kan fäst än..
-
Kan ju hålla tummara då. Jag har ju alltid det efter ÄL men inte hela veckan efter ÄL.mammelie1891 skrev 2012-08-17 22:10:43 följande:Vi: fast jag har läst att vissa har såna flytningar från äl ändå till plus och sen hela graviditeten!
-
Går det länka! Sitter på mobilen
-
Pessimist: det är där färgen sitter Som kisset åker igenom för att få sin rosa färg!
-
Trixxy: hade visst skrivit. Uppdateras lite konstigt på mobilen.
-
Äl+6 idag och torr som ett fnöske. Vill passera äl+7 nuuu. Tiden går så sakta. Jobbar övertid idag med. Två timmar kääns som en veka ungefär.
-
Fairytail: många skriver oxå från mobilen och eftersom det skrivs så mkt är det ibland svårt och hänga med och lätt att missa inlägg. Vad vill du ha hjälp med?
-
Mammelie: ja störande att mensen ska dryga om den nu har bestämt sig för att komma.. Håller tummen ändå.
-
Farytail: nu kommer troligtvis sitt inlägg försvinna i mängden så vill du ha hjälp gäller det att sitta kvar och vänta på svar eller helt enkelt tjata dig till svar