Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
julia: :) jag ser helt klart
julia: :) jag ser helt klart
Gravtest ger inte utslag på varken ÄL eller mens. Däremot kan äl stickor visa för mens och grav. Aldrig tvärtom!
Trixxy: men ni va på försök nio nu? Åttio procent blir gravida inom ett år och det tar snitt 7 månader så tycker inte du ska oroa dig då du fortfarande inte passerat snittet om jag säger så. Förstår ändå att det måste vara frustrerande när man hållt på så länge.
Äl+11 (10) och rosa/oranga flytningar idag. Neg. test i morse och BIM på söndag. Brukar få rosa flytninar en dag innan så mensen kommer nog två dagar tidigare. Men tänker fan plussa i sept så det så :)
Slemmis: :) ingen chans med nidis och pos test i morgon??! Eller jobklart chansen finns men känns lite sent att få en nidis nu.
Verkar som mensen kommer redan idag och då har jag "bara" en lutealsfas på 10/12 dagar. Vill ha lääääääängre!
Slemmis: ja jag får väl se vad som händer om det börjar forsa ur mig. Men räknar med att det är mensen. Men om jag nu är på äl+10 och inte 11. ( hade pos test på äl test dag 13 (på kvällen) räknar från dag 14 men kan ju haft äl dag 15 och då är jag på äl+10. Kan även haft äl dag 16 och då på dag 9 idag nu när jag tänker efter som jag INTE borde göra ;) ja men jag märker ju. Tiden utvisar allt :)
Fancy: vilken dag är du på? Straff? För vad?
Alltså den från i förrgår tycker jag det ä ett vitt streck men det strecket man ser är kanten av det vita strecket. ! Det va så mitt blev igår.