• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mammelie:

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu

Mammelie: på den understa bilden så ser jag ett svag svagt streck/skugga. Även på din bild. Svårt att förstärka så andra kan se. Men du ser det i verkligheten med eller?

• viochdu

Trixxy: men äl+9 Är tidigt tjejen. Då kanske det bara gått två dagar sen ägget fäst och finns gått om tid för att få plus senare. Håller tummen.

• viochdu

Lillnoise/ jag sitter på mobilen så ser tyvärr inget. Men är det ett streck där i verkligheten. Har faktiskt inte hört många från billigatester som fått spöckstreck . Vänta du om två tre dagar och se.

• viochdu

Jag kunde inte låta bli idag. Va tvungen att stilla testomanen som tydligen bor i mig.

ÄL+7 och neg.  givetvis. Men massa dagar kvar ju. Men va så nyfiken. Ägget kanske inte fäst än. OM det nu finns ett befruktat ägg. Hoppas Hoppas....

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu

Kuck: ha ha jag vet alldeles för tidigt men kunde inte låta bli ;) ja jag hoppas med det blir pos men ska jag följa min magkänsla så kommer tanten på lör/sön. Är nästan helt säker.

• viochdu

Cattus: vad för test? Flesta test ska läsas av mellab 5-10 min. 20 min är för länge tid så gills det inte. Men sen finns rfsu som är 30 min tror det är dom röda!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester