• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alexander: tycker också man ser på alla och på RFSU också. Borde inte bli så om det inte är något. Skulle testa ytterligare annat märke.

emelielj: tycker mig se ett tydligt plus! Smyger in ett grattis!

• Skrutt 83

Strumpan123: den månaden jag fick mf så var det svaga svaga skuggor ett par dagar innan jag fick klart plus och sen gravid på digitalt. Fortsatte testa med stickor som inte blev starkare utan snarare svagare.. Tillslut syntes knappt strecket alls och började blöda ganska snabbt därpå. Dock så behöver inte ett svagare test innebära mf men kan indikera det. Har du fått svagare efter blödning? Håller tummarna för att det är en ofarlig blödning du haft och att allt är bra.

• Skrutt 83

Gummsan: jo för 2 dagar sedan men liten tycks trivas bra därinne. Sonen kom 39+1 och är idag 40+1 så känns redan som om jag gått över en evighet :)

• Skrutt 83

I lördags kl 19.05 efter en raketförlossning och mindre än 2 h inne på BB föddes en helt fantastisk liten tjej på 3480 gr och 50 cm! Storebror är så stolt att han spricker och jag känner mig komplett! Ge inte upp tjejer, det kommer bli er tur! Kändes helt omöjligt när vi försökte månad efter månad och tiden kändes som den stod still, nu är jag tacksam att det tog de månader som det gjorde och till och med för mitt mf, för annars hade det ju faktiskt inte varit henne vi fått.. Hon är värd varenda sekund av längtan, tårar och försök. Håller tummarna för er alla!

• Skrutt 83

Stort tack för alla gratulationer och snälla ord! Ska lägga in bild på lilla Meya så fort jag sitter vid datorn

• Skrutt 83

Knasten: vad är det jag ser?!?! Åhhh vad jag håller tummarna, ser absolut ut som ett +!!! Borde visa på ett digitalt, vad spännande!!! Vilken dag är du på?

• Skrutt 83

Sleeping angel: tror absolut du kan lita på testet! Håller tummarna!

Knasten: härligt att det snart är dags. Håller tummarna!!

Hur har det gått för Alexander? Hon hade ju svaga men synliga test för ett par dagar sedan men sen har jag inte sett ngt mer?

• Skrutt 83

SappeMed2BB: När vi försökte få till tvåan så prövade jag borago den 4 månaden, blev gravid men fick tyvärr då ett tidigt mf. Vågade då inte följande månader, men på 8 försöket så prövade jag borago igen men slutade äta efter äl den gången och gravid blev jag! Å nu är vår lilla borago-tjej 6 1/2 v! Rekommenderar varmt borago, från mensens första dag fram till äl varit

• Skrutt 83

Spännande Knasten, låter lovande!!! Jag har känt ägget fästa alla 3 grav (2 barn och 1 mf) har bara känt stick de 3 gångerna och ingen annan cykel :) håller tummarna så!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester