• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

eec82: så var det för mig när jag plussade med dottern, kom hem på julaftonsnatten och tog ett test, hade varit neg på morgonen. Jag tyckte mig kunna ana något vid genomlysning inom tiden men inget tydligt. Sen efter tiden då dök helt plötsligt ett svagt rosa streck upp, kommer inte ihåg efter hur lång tid men 5-15 min efter utgången tid. På morgonen sen var det positivt inom tiden! Håller tummarna!! Bild på testet?

• Skrutt 83

Viochdu: vad roligt att ni träffats här i tråden! En av mina allra närmsta vänner träffade jag här på FL när vi båda hängde i en tråd för de som väntade 1:a barnet i Sthlm. Nu har vi båda två barn och är faddrar åt varandras 2:or.

Håller tummarna hårt för er att ni snart får ert efterlängtade plus, har följt er länge!

• Skrutt 83
    louisep87: Ser verkligen positivt ut. Vågar säga grattis
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Skrutt 83

Skulle behöva er hjälp.. Ser ni något på detta test?

Samma test men redigerat:

• Skrutt 83
    frestelsen skrev 2015-04-01 14:11:04 följande:

Ser nåt svagt:)

Kul att du är tillbaka :D det är ju ändå din tråd. Vilken dag är du på?

Tack, en gång testmissbrukare alltid testmissbrukare :)

Tror dessvärre bara det är en skugga eller spök. Vi försöker oss inte på en trea utan kör bara avbrutet och säkra perioder som preventivmedel. 

Testar därför varje månad för skoj skull då det finns en liiiiten chans. När jag plussat med båda barnen har jag gjort det på ÄL+9 och nu är det ÄL+11 eller 12 så tror inte det är något, men har haft en hel del symtom jag bara haft vid graviditeterna, så blev därför nyfiken och hoppades lite men ser tyvärr inte ut att vara något
  • Skrutt 83

Frestelsen: Jag ser på dina senaste bilder, har du tagit något mer test?

• Skrutt 83

Jag blir väldigt glad om det är en trea. Sambon är väldigt nöjd med de två vi har men har sagt att han aldrig skulle vilja att vi går igenom en abort, så skulle det vara något blir vi nog chockade men glada =)

• Skrutt 83

Behöver era ögon, ser jag i syne eller finns något där? Är på Äl+9
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester