Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
En bild på båda
En bild på båda
Tycker tyvärr att det ser ut som spök.. :/ ta ett digitalt annars så får du det svart på vitt :)
Morgonens test
Dom övre från igår bim-3 idag bim-2 och testera helt blanka!!! (Kontrollstrecken suuuupersvaga och kom upp efter tiden gått ut så jäkla dåligt!!!)
Skrutt83 vad ska jag göra, haha gå in på apoteket och vifta med mina test haha:) köpte 8-pack så fick man två på köpet, och två som inte funka men var de två sista jag hade så blev inget testade idag:(
[quote=75647217][quote-nick]majzan skrev 2015-08-17 11:20:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser svagt på alla men tycker absolut det stegrat på det sista. Vågar mig på ett grattis. Mitt jag fått påminner om ditt översta.. Ser du något på mitt?
Ingen som vill svara ?
Ja mitt hopp är borta.
Absolut gravid!! Detta är billiga testers va? Mitt det blev mkt svagare än mitt cb och ditt är ändå tydligt. Du är absolut gravid. Grattis!!!
Hej tjejer
Hopas alla har haft en bra sommar
Så detta verkar ha hänt på min sommar, vad tror ni?
Mensen är 2 dagar försenad och min bröst ömmar
Snälla hjälp
Bilden blev så suddig såg jag efter att jag tagit fotot och slängt testet hoppas ni kan hjälpa mig tyda