• malin7878

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är mini avstängd igen??

• malin7878

Swea: det tror jag inte du behöver vara. Så har jag också haft. Tror det är ligament som gör ont och svullna tarmar. .

• malin7878
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 13:21:53 följande:
    Läste lite i trådar och på nätet och enligt vad jag kan se så beror ömma bröst efter ÄL på den höga (ökade) progesteronhalten....
    Jag känner oftast i brösten mer eller mindre efter äl och fram till mens.

Denna månaden INGENTING alls...  
    Någon som haft EJ ömma bröst och ändå visat sig ha blivit gravid?

Funderar nämligen på om jag inte haft äl? 

Det har du säkert haft. Jag har alltid fått ont i brösten precis efter ÄL men när jag blev gravid fick jag ont i brösten cirka en vecka innan BIM.
  • malin7878
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 13:54:29 följande:
    Tänkte du inte på det då? :) El
    ler kopplade i efterhand

Jag tyckte det var skumt att jag inte kände något direkt efter ÄL som jag brukade. Sedan när brösten började ömma trodde jag det var mens..

Dessutom fick jag världens mensvärk några dagar efter ÄL men det kopplade jag inte heller  
  • malin7878
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 14:05:47 följande:
    Jag tycker det låter så negativt att inte få ont efter äl men uppenbarligen så är ni många som tvärtom lyckats när det inte varit så :)
    Kan kroppen redan reagera annorlunda om påskägget nu blev befruktat ha ha ha  

Man vet aldrig hur kroppen kan reagera.

Så här i efterhand fick jag symtom tidigt. Började känna mig konstig och uppsvälld efter måltid..  Så det är inte omöjligt att kroppen börjar reagera. Det händer ju massor i kroppen redan efter befruktningsögonblicket... 
  • malin7878

Hoppas 2012: det är bara förnamnet. Vita flytningar ända sedan ÄL, är i vecka 13 och har dem ännu. .

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester