• malin7878

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Telgebo: såå fin liten flicka. .

• malin7878
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-08 11:38:03 följande:
    men du.. ett ägglossningstest visar positivt FÖRE ägglossning. Den glada gubben kommer 24-48 timmar FÖRE ägglossning. Så om du får glad gubbe på lördagen och har sex på lördagen så har du sex troligtvis ett dygn före ÄL.
    Du har rätt slemmis
  • malin7878

Tebba1978: jag kan lova dig att tiden kommer gå fort. Det känns som igår jag var i vecka 7 och nu är jag i vecka 30. Helt otroligt!
    Lycka till!

• malin7878
    Trixxy skrev 2012-08-09 13:09:59 följande:
    Jag gillar Slemmis =) Hon är alltid uppriktig och ärlig, verkar trevlig och rättvis. Men alla gillar vi olika sorters personer=)

Jag håller med, slemmis är kanon.
    Jag glömmer aldrig första gången jag såg hennes namn, "slemtorsk i din bralla". Fick ett gott och härligt skratt  
  • malin7878
    alexander2011 skrev 2012-08-09 13:24:53 följande:

ÅHHH sushi, fy fsen vad gott det är. kommer troligen bli min craving när jag blir gravid igen :)

Appropå cravings... min svägerska berättade att hon gick upp mitt i natten och gjorde Janssons frestelse när hon väntade sitt första barn. Hennes man höll på att spy av fisklukten mitt i natten.
    Det tog ÅR innan hon åt det igen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester