• malin7878

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tess: så var det för mig också, illamåendet försvann från den ena dagen till den andra. Och jag vet flera som också upplevde det så!

• malin7878

Ja, jag håller också med!! Följer tråden mest i tysthet men håller mig uppdaterad. Det är en trevlig tråd som jag följt i evigheter!!

• malin7878

Snälla nån. . Jag har följt den här tråden hur länge dom helst men inte varit så aktiv sedan jag fick barn!

Men nu börjar det bli patetiskt. . Man borde kanske känna av att det är dags att ta ett steg tillbaka. .

• malin7878

Fidelis: jag lider så med dig, jag vet hur ni har kämpat
    Jag förstår dina känslor, det är så orättvist❤
    Dock kan jag säga att jag också blödde lite i början av min graviditet, vecka 5-6 ungefär. Jag hade haft flera missfall och var säker på att det var kört. Men det gick vägen!!
    Blöder du idag också?

• malin7878

MrsC74: vad härligt att du är kvar och att rätt person är avstängd! Märks direkt skillnad då!

Fidelis: jag håller tummarna!!

• malin7878
    Mysmia79 skrev 2014-07-20 08:37:12 följande:

Nån som ser det ultra super svaga??

Det var svårt att se, möjligen ngt svagt, svagt. När har du BIM?
  • malin7878
    Mysmia79 skrev 2014-07-20 09:39:33 följande:
    Skrev här uppe att jag har oregelbunden men men tar jag ett snitt på 30 dagar så är jag på bim-4

Håller tummarna att det blir starkare då=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester