Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tess: så var det för mig också, illamåendet försvann från den ena dagen till den andra. Och jag vet flera som också upplevde det så!
Tess: så var det för mig också, illamåendet försvann från den ena dagen till den andra. Och jag vet flera som också upplevde det så!
Ja, jag håller också med!! Följer tråden mest i tysthet men håller mig uppdaterad. Det är en trevlig tråd som jag följt i evigheter!!
Snälla nån. . Jag har följt den här tråden hur länge dom helst men inte varit så aktiv sedan jag fick barn!
Men nu börjar det bli patetiskt. . Man borde kanske känna av att det är dags att ta ett steg tillbaka. .
Fidelis: jag lider så med dig, jag vet hur ni har kämpat
Jag förstår dina känslor, det är så orättvistâ¤
Dock kan jag säga att jag också blödde lite i början av min graviditet, vecka 5-6 ungefär. Jag hade haft flera missfall och var säker på att det var kört. Men det gick vägen!!
Blöder du idag också?
sb2011: jag instämmer!! Så trist
MrsC74: vad härligt att du är kvar och att rätt person är avstängd! Märks direkt skillnad då!
Fidelis: jag håller tummarna!!
Fidelis: har du graviditetssymtom kvar?
Zandra: det var en ny kombination
Fidelis, hur har det gått för dig?
Fidelis: grattis, vad underbart
Mysmia79: har du provat att testa med clearblue ÄL test? De är dyrare men betydligt bättre!!
Nån som ser det ultra super svaga??