• malin7878

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemtorsk... du är så himla go

• malin7878
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 18:10:28 följande:
    japp eftermiddagstestet visar naaaaaada.. eller? joo

jag ser ngt svagt=)
  • malin7878
    Nikas skrev 2012-01-06 12:20:48 följande:
    Grattis till plus! :)

Tack alla med lugnande ord
    Vilken vecka är du i?
    Jag förstår din oro... jag håller tummarna för att allt är som det ska.
  • malin7878
    Meja JP skrev 2012-01-07 22:53:58 följande:
    Jag kan också se slemmis :)
    Jag ser också slemmis
  • malin7878
    Liten Léonie skrev 2012-01-14 11:20:16 följande:
    Ledsen gummsan men det ser spök ut. Tittar man på kontrollstrecket i lilla rutan så ser man ju att "kisset inte har vandrat klart". Var det lika starkt efter några minuter? Min erfarenhet är att CB nästan alltid visar så här medan "kisset drar över" eller vad man nu säger!!
    Tyvärr är det min erfarenhet också. Har blivit glad flera gånger att det blir ett klart och tydligt plus som sedan försvinner mer och mer...
  • malin7878

Jag har följt den här tråden i tysthet och tycker det är så roligt att se alla test. Är så glad för alla som har plussat. Däremot har stämningen blivit tråkig nu det sista och som många av er har skrivit så är det en person som inte verkar ha ngn ödmjukhet alls och bidrar verkligen till dålig stämning.

Grattis till alla som har plussat och till dig slemtorsk: jag håller alla tummar för dig och hoppas du plussar snart. Har följt dig länge och jag vet verkligen att du inte bara vill höra "positivt" om allt.

• malin7878

Mini leonie: fattar du inte att du sårar människor? Tänk på vad du skriver. . . Ta åt dig av kritiken du får!!

• malin7878

Ja inte fan kommer jag läsa i denna tråden så länge du är kvar. Så otrevlig människa har jag aldrig varit med om. . .

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester