• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Squeezy

Bim +7 här typ... Ingen mens. Skitskumt detta. Har väl fått PCO eller något annat. Måste ta ett test till.

• Radioactiive
    Squeezy skrev 2011-11-03 11:50:20 följande:
    Bim +7 här typ... Ingen mens. Skitskumt detta. Har väl fått PCO eller något annat. Måste ta ett test till.
    va för test använder du?
    nej säg inte så, de är inte säkert du har det. tänker du mycket på det kan du ju uppehålla emnsen om den nu ska komma. kroppen är ju märklig, så de händer nog något snart ska du se!
  • Squeezy
    Radioactiive skrev 2011-11-03 11:55:13 följande:
    va för test använder du?
    nej säg inte så, de är inte säkert du har det. tänker du mycket på det kan du ju uppehålla emnsen om den nu ska komma. kroppen är ju märklig, så de händer nog något snart ska du se!
    Just nu testlagrets, men använt cb både digital och det vanliga. Jag vill att den där förbaskade mensen ska komma så man får försöka igen. :) Det är nog första gången i mitt liv som jag verkligen saknar den hehe. :) Har ju ett barn sedan tidigare, och har inte haft PCO innan. Men det spelar ju ingen roll, kanske har man fått det nu. Annars brukar min mens vara som en klocka. Hoppas verkligen att den kommer snart.
  • Radioactiive
    Squeezy skrev 2011-11-03 11:59:32 följande:
    Just nu testlagrets, men använt cb både digital och det vanliga. Jag vill att den där förbaskade mensen ska komma så man får försöka igen. :) Det är nog första gången i mitt liv som jag verkligen saknar den hehe. :) Har ju ett barn sedan tidigare, och har inte haft PCO innan. Men det spelar ju ingen roll, kanske har man fått det nu. Annars brukar min mens vara som en klocka. Hoppas verkligen att den kommer snart.
    ah okey, de ska ju iaf vara pålitliga tester, kanske inte cbs vanliga men dom andra.
    ja de kan jag förstå, de är ju tröttsamt. hur länge har ni försökt nu denna gången?
    samma här min är som en klocka och det är skumt att den är 3 dagar sen. vet inte om de är för jag slutat med pillerna som gör att ja knappt har mensvärk alls längre. läste också att om man har en smärtfri blödning så kan de vara att man inte haft äl den månaden...
    påt igen antar ja.
  • Langtarmassa
    Elizabett skrev 2011-11-03 11:11:48 följande:
    Rosagron: tack för hjälpen, ska genast inhandla test! :)
    Så lite så, lycka till med letandet efter äl :)
  • Squeezy
    Radioactiive skrev 2011-11-03 12:05:39 följande:
    ah okey, de ska ju iaf vara pålitliga tester, kanske inte cbs vanliga men dom andra.
    ja de kan jag förstå, de är ju tröttsamt. hur länge har ni försökt nu denna gången?
    samma här min är som en klocka och det är skumt att den är 3 dagar sen. vet inte om de är för jag slutat med pillerna som gör att ja knappt har mensvärk alls längre. läste också att om man har en smärtfri blödning så kan de vara att man inte haft äl den månaden...
    påt igen antar ja.
    Vi har bara försökt några fåtal ggr nu denna gång. Med första i 18 månader. Så jag förväntar mig att det tar tid. Dock var ju mensen regelbunden då. Nu känns det som att hela kroppen är helkonstig. Ger det en vecka till sedan får jag ta och ringa gyn. Även om det inte är något som är fel så vill jag få igång min mens. Vill ju ha en småsyskon.
  • Radioactiive
    Squeezy skrev 2011-11-03 12:48:23 följande:
    Vi har bara försökt några fåtal ggr nu denna gång. Med första i 18 månader. Så jag förväntar mig att det tar tid. Dock var ju mensen regelbunden då. Nu känns det som att hela kroppen är helkonstig. Ger det en vecka till sedan får jag ta och ringa gyn. Även om det inte är något som är fel så vill jag få igång min mens. Vill ju ha en småsyskon.
    oj 18 månader, ja de tar då verkligen tid sånt här.
    Ja de tycker jag absolut du ska göra då om den inte kommit.
  • Marie-anne

missförstånd! är det gravtest kan jag nog tro det e positivt=) lite lessen, min styvmor sa att jag allt e för gammal=( men dom som skriver på minbebis är ju runt 44-45!

• Marie-anne

sminkfreak! grattis, så där såg mitt ut, e det aco preg? men ändå säger alla jag e knäpp=)

• viochdu

Imorgon är sista dagen jag testar mig för då har två veckor gått på sista gången vi hade sex utan skydd. Men tror ju att jag hade äl nu efter pos ältest. Men man vet aldrig.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester