• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Langtarmassa
    Elizabett skrev 2011-11-03 06:07:51 följande:
    Godmorgon! Idag kom min mens, åtta dagar för sen. Måste erkänna att jag blev lite lättad eftersom jag börjat tro att nåt var fel.

Frågan är nu, jag brukar ju ha otroligt regelbunden mens, men nu blir ju allt konstigt! Hur fasen ska jag hitta min ÄL nu då? :)
    jag hade nog börjat testa runt 10:e dagen beräknat från mensen första dag, eller kanske lite tidigare..

För min mens var 4 dagar sen när jag troligen fick tidigt mf och min äl kom ändå efter samma antal dagar. Då räknade jag alltså från den dag jag började blöda.  
  • Guacamole
    Toxiclady skrev 2011-11-03 09:39:16 följande:
    Nån som kan kika på mitt test?

Ser positivt ut!
    Älskade Kevin 091114
  • Soffiie
    Nån som kan kika på mitt tes
    vågar nog mig på ett Grattis!! när har du bmi? vad är det för test?
  • lycka 4

Jag vågar nog mig på ett grattis =)
  • sweasmamma

ser mycket bra ut !! positivt vågar jag mig nog på=) bim??
  • bojji07

Grattis vågar jag nog säga!
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • Toxiclady

Är inte riktigt säker på BIM faktiskt men antingen är det -3 eller + 3 men jag lutar mest åt +3 faktiskt....
    Är ett test vi använder på mitt jobb så jag är inte riktigt säker på vad det heter men om ni tittar in på mitt galleri så ser ni att dessa test har spökat för mig förr. Ska ta ett digitalt så fort det kommer med posten.
    Är dock konfunderad över mina symptom. Är inte alls samma som förra gången. Är det mer regel än undantag att man  inte tycker om kaffe längre? För jag är fortfarande kaffesugen och tycker om kaffe och är inte öm alls över brösten. Dock enorma sammandragningar och spänningar i äggstockarna och livmodern och liiite illamående på kvällarna.....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester