• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HelenFr
    Toxiclady skrev 2011-11-03 09:39:16 följande:
    Nån som kan kika på mitt test?

Det där syns ju utan minsta problem, GRATTIS!
  • sweasmamma
    Toxiclady skrev 2011-11-03 10:34:51 följande:
    Är inte riktigt säker på BIM faktiskt men antingen är det -3 eller + 3 men jag lutar mest åt +3 faktiskt....
    Är ett test vi använder på mitt jobb så jag är inte riktigt säker på vad det heter men om ni tittar in på mitt galleri så ser ni att dessa test har spökat för mig förr. Ska ta ett digitalt så fort det kommer med posten.
    Är dock konfunderad över mina symptom. Är inte alls samma som förra gången. Är det mer regel än undantag att man  inte tycker om kaffe längre? För jag är fortfarande kaffesugen och tycker om kaffe och är inte öm alls över brösten. Dock enorma sammandragningar och spänningar i äggstockarna och livmodern och liiite illamående på kvällarna.....
    kanske lite svagt för att vara +3..... hoppas på ett plus iaf =)
  • alexander2011

tyvärr slemtorsk. ser inget heller på bilderna :(

• alexander2011
    Guacamole skrev 2011-11-03 09:35:49 följande:
    Testlagret -  ÄL+12

negativt tyvärr :(
  • Choccolat
    Guacamole skrev 2011-11-03 09:14:23 följande:
    Missförstånd. Jag kan tyvärr inte se i det ljuset. Dålig skärpa. Ser du irl?
    Ha ha ha!!!
  • Choccolat
    Guacamole skrev 2011-11-03 09:35:49 följande:
    Testlagret -  ÄL+12

Jag ser inget tyvärr....
  • Choccolat
    Toxiclady skrev 2011-11-03 09:39:16 följande:
    Nån som kan kika på mitt test?

Ser verkligen positivt ut! =) Grattis
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-03 06:11:41 följande:
    och nej.... inget positivt test idag heller... BIM -6(-7)... iaf inget som är synligt för blotta ögat.. varsågoda att analysera och leta men jag hittar då inget tecken på ett plus.

Njae... På det översta ser det ut som någon form av mörkare där strecket ska vara. Men de andra 2 ser jag inget på...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester