Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Drömmer jag eller ser jag fel?
Fidelis: väntar du in BIM eller väntar du att den ska slå om till Max? Min monitor visade nämligen hög några dagar efter äl och såg det dom tecken och hopp på graviditet eftersom när monitorn registrerar ökad mängd av östrogen när det bli hög och östrogenet stiger ju i tidig grav! Några dagar senare fick jag ett fint plus och är nu snart i v.17 :) håller tummarna för att du är gravid om det är det du testat för, och att du annars får Max snart om det är äl du väntar på!
Vad underbart Jennie!!! Stort grattis!
Helenemedh: STORT grattis!! Vad underbart!
Slemtorsk: ser tyvärr ingenting på testet :(
Läser varje dag och försöker hänga med men hinner tyvärr inte alltid kommentera! Hoppas så att ni alla snart får era plus! Själv gick jag idag in i v.17 och tiden rusar fram!
Krambjörn: jag tycker mig kunna se något svagt på båda grav.testen speciellt det nedersta grav. Testet dvs det mittersta. Är det billiga testers och det översta testlagret?
Alexander: tycker mig kunna ana något på näst sista bilden. Håller tummarna att du får ett fint plus på bim!
Blir så ledsen när jag kommer in och läser om bråk och tjafs i tråden och den otroligt dåliga stämningen som det medför. Det var INTE därför som jag skapade denna tråden och det hör verkligen inte hemma här!
Den här tråden skapades för att peppa och stötta varandra och tjafs och bråk är inte välkommet!
Slemtorsk: såg något på ditt preg igår speciellt på det trixade men då såg det lite smalt ut?! Var det bara på bilden och brett i verkligheten? Hur många dagar efter äl är du? Jag tog mitt digitala på bim dvs på äl+13 och fick Gravid 2-3. Om du gått över bim bör du absolut få ett rättvisande resultat redan idag! Är det inte bra att veta tidigast möjligt så du i såfall kan sluta med sprayen? Hoppas å håller tummarna! Tjocka vita flytningar innan bim har varit säkraste tecknet för mig alla 3 gånger, när jag inte varit gravid/bara skenis har jag varit torr innan. Håller tummarna för dig!
Sol