• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie: enligt mig är det ingen tvekan!! Ser på nästan alla dina bilder på första CB bilden otrixad och testlagret trixad är det enligt mig ingen tvekan! Tror absolut på plus!! Hoppas så för dig!

• Skrutt 83

Jennie: ser på alla inom tiden! Vågar säga grattis :) för har aldrig fått så på testlagret om det inte varit något.

• Skrutt 83

Jennie: wohooo!!! STORT GRATTIS och ingen tvekan!! Digitalt kommer absolut visa GRAVID redan idag!! Så glad för er skull!! Hur gamla är dina pojkar?

Mammelie: Nää fy... :( håller tummarna att allt går bra!

• Skrutt 83

Jennie: bra ålderskillnad! :) när blir BF? November?

Mylittlebaby: jag ser! Håller tummarna för starkare imorgon!

Mammelie: Nää fy.. :( beklagar verkligen. vilken v var du i? När vi var på ul i vecka 8 syntes inte moderkakan ännu bara bebisen och gulesäcken.

Sweasmamma: fy va hemskt, hoppas allt går bra!

• Skrutt 83

Alexander: jag ser och tycker det ser lovande ut! Visst tog det lång tid innan du fick synligt plus förra grav?

EQ85: väntar med spänning på ditt test och håller tummarna, häftigt om du skulle plussa samma dag som sist!

Jennie: hur mår du och magen? :)

Här är jag i v. 14 och illamåendet börjar äntligen släppa. Var på kub förra veckan å allt såg bra ut! Pigg och glad och väldigt sött liten krabat där inne! Så häftigt vad klara de är tidigt, såg ju verkligen "färdig" ut! Är det ok om jag lägger in bild eller är det någon som tar illa vid sig?

• Skrutt 83
    alexander2011 skrev 2012-03-06 10:57:14 följande:
    ja jag såg ingeting "så här tidigt" sist..inte en antydan. fick såhär svagt på bim+12 så visst kan det ta en tid till. kan jag vara låghormonare?

Jag ser på alla dina bilder så väl otrixade som trixade och tror absolut att det är något där. Vad är du på för dag idag? Ja visst kan det vara så att du är låghormonare. Verkar vanligt att man plussar kring samma dag som man gjort innan, dvs har man fått plus sent brukar man även få det nästa gång osv.

Mini Lenoie: Ja jag vill fråga så ingen tar illa upp.

Jennie: Tänkte också på trombyl, förstår att du är nojjig men skönt att du kan ha en kontakt med BM, när skulle ni ses och bestämma om medicinering?

Vad gulliga ni är som vill se bilden. Lägger upp den och om någon tar illa vid sig så får ni hojta till. Här är vår lilla plutt förra måndagen, 12+5 enligt sm och 11+6 enligt ul:

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83
    Knasten83 skrev 2012-03-06 11:45:12 följande:
    Skrutt: Sicken sötis!!!!!!
    Tack så mycket! :) Ja den låg och relaxade skönt med ryggen mot ena väggen och benen mot andra. Först direkt när hon la emot låg den så och med benen i kors =) Såg så gulligt ut. Hon hade svårt att mäta nacken då den mest ville sitta antingen åt ena hållet eller andra. =)
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester