Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag tog 2 tabletter om dagen fram till äl när jag åt boragon. Håller tummarna för att boragon visar sig vara ett mirakelmedel för er också!
Jag tog 2 tabletter om dagen fram till äl när jag åt boragon. Håller tummarna för att boragon visar sig vara ett mirakelmedel för er också!
Nelliepop: STORT grattis!! Välkommen över till septembertråden!!!
Knasten: ser absolut något på testet men som sagt svårt att avgöra färg. Hur ser det ut nu när tiden gått ut och om du håller det mot ljuset? Mitt första såg jag bara ett smalt streck som var svårt att avgöra färg, syntes vid genomlysning vilket inte spök gör och efter tiden hade det blivit svagt rosa! Håller tummarna!!!
Gumsan: vad knepigt med pos äl igen, när jag varit gravid så har jag fått pos på äl-test men om du har ev. Pco så kan det ju vara det som spökar.. Kör på för säkerhetsskull om det är äl igen.. Hoppas på att det signalerar grav men då borde det ju synts på g-testet nu kanske..
Piglettjejen: grattis!!
Eiramis: tror absolut det är positivt!! Grattis!!
Gummsan: CB ser absolut positivt ut!! Å inte som CB-s spökplus! Hur snabbt kom plusset upp? Köp ett digitalt och ta imorgonbitti! Jag håller tummarna!
Gummsan: håll dig iallafall i 4 h. Kom strecket upp direkt och sen höll sig kvar under de 2 min man ska vänta innan man läser av så är det absolut pos!
Är det kvar så är det absolut plus! När jag har fått spök som kommit upp när urinen passerar så har strecket försvunnit innan kontrollstrecket kommit upp.
Gummsan: ser också på det urplockade! Har dessutom hört att testa tidigt är väldigt okänsliga! Håller tummarna!
Knasten: håller med, testa!!