Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
TimRasmus: jag ser!! Sådär såg mitt första ut som blev pos först 30 min efter testtiden gått ut, håller tummarna! :)
TimRasmus: jag ser!! Sådär såg mitt första ut som blev pos först 30 min efter testtiden gått ut, håller tummarna! :)
TimRasmus: tack snälla! Känns fantastiskt och otroligt overkligt! Hoppas så att det ska gå vägen denna gång! Har en bra magkänslan och det kändes otroligt skönt att se den fina ökningen idag! Kom ditt upp inom tiden? Håller tummarna för dig, det är verkligen er tur nu!
TimRasmus: syns verkligen nåt! Hoppas det är starkare imorgon!
Jennie: ser absolut på RFSU men inte på CB tyvärr.. Men väldigt positivt att RFSU visar. Skulle dock vänta lite med det digitala om jag vore dig.
LitenEmma: grattis till fint digitalt +!
Fick jättefin stegring på testet idag! Blir så less på stormen som orsakat att jag inte kan gå upp via datorn å lägga ut bilderna! Blev både fint på testlagret, billiga tester å CB!
Mina tester blir mkt starkare på em/kväll än på morgonen, trots att jag bara hållit mig nån timme. Har ett vanligt CB och ett digitalt som blir på BIM för att se skillnaden, mest nyfiken om den då visar 2-3 :) har massa testlagret som blir för att kolla stegringen. Vaddå testgalen! Kommer nog tom att sakna att testa nu, haha! Kan inte förstå att testen är positiva, det bort faktiskt ett pyre i min mage :) lika overkligt varje gång man ser de där fina strecken!
Hej tjejer! Här kommer lite bilder på stegringen. Jag får ju som tidigare nämnt starkare på kvällen än på morgonen men detta är morgon test för att kunna jämföra med dagens:
Äl+9 / BIM-5
ÄL+10 / BIM-4