• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack snälla ni för era snälla och söta ord! Hjärta Ja det var verkligen lycka att få se den lilla plutten! Nu längtar jag massor efter RUL som inte blir förrens v.20. Längtar så tills efter att "Liten" ska börja göra sig till känna där inne!

Jag hoppas så att ni som fortfarande väntar snart får era efterlängtade plus!! Vi kanske borde ha en fortsättningstråd på denna för de härifrån som plussat och vill fortsätta följas åt?

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83

Ser också:

Ser även utan trix! Har hört att dessa alltid ger svaga streck och att RFSU inte alls är bra och visar väldigt sent. Skulle absolut gå på vad testlagret visat! Har du inga fler TL kvar? Vilken dag är du på? Ge absolut inte upp, särskilt eftersom du plussade sent sist!

• Skrutt 83

Alexander: Woho!! Vågar mig på ett grattis!!! CB syns aldrig i genomlysning om det är spök, brett och blått! Tror absolut du är gravid!! När är bim?

MammaLinder: Nej fy!! Håller tummarna att allt är ok!

• Skrutt 83
    Gummsan skrev 2012-03-07 09:40:20 följande:
    Grodan74as test 

Grodan jag ser strecket men tror tyvärr inte du ska lita på det allt för mkt efter som det är snett och sitter på fel ställe, har själv fått liknande en gång som bara var färgrest.. Hoppas såklart ändå att det är ett riktigt streck och håller tummarna!
  • Skrutt 83

Alexander: finns viss risk att digitala visar inte gravid när CB visar så svagt ännu så skulle vänta någon dag om jag var du för att inte bli besviken. När jag var gravid förra gången som slutade i mf, fick jag jättesvagt på testlagret på morgonen, och fick ej gravid på digitala. Men sen på em var testlagret starkare å då gravid 1-2 på digitalt. Så kan ju ändras fort, så om du tar digitala idag bli inte besviken om det blir ej gravid för då är det nog bara för tidigt! Huruvida det är före el efter bim spelar ju ingen roll, det är ju mängden hcg som styr och om du är låghormonare så kan det ju dröja nån dag extra

• Skrutt 83

Alexander: ja det digitala och det analoga mäter samma nivå, skillnaden på det digitala är ju att om det mäter 25 så kommer det säga ej gravid om du har 24 i hcg medan du garanterat skulle se ett svagt streck om du har 24 på ett analogt.

• Skrutt 83

Alexander: ja det digitala har ju liksom ingen grå zon, det är ju en dator som läser nivån. Jag tror och hoppas du är gravid så bli inte nerslagen om digitala visar ej gravid idag. Tog du digitalt förra grav? Vilken dag?

• Skrutt 83

Alexander: har du brutit upp det digitala och kollat testremsorna, det är 3 streck i, ett kontrollstreck som är starkt och sen två till, har för mig att de 2 är lika i färg om man är gravid annars är det ena väldigt ljust. Tror du är tidigt ute bara. Såg du testet som karamellflickan la upp som är testlagret vid 24 i hcg, har en kompis som fick tydligt men svagt streck med hcg 10 på deras test. Så du har nog bara för lite hcg för det digitala. Fortsätter hålla tummarna!

Karamellflickan: beklagar ditt mf :(

Meoow: tycker båda testen ser positiva ut..

• Skrutt 83

Alexander: ser på det tidiga!! Kommer inte ihåg exakt hur det ska vara men tror det ensamma strecket ska vara starkare än det som finns bredvid det starka. Sök på bilder på uppbrutet CB digital så finns bilder på både pos och neg.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester