Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Knasten: Bild på billiga!!
Alex: jag ser!! Syns tydligast på det ensamma testet vilket borde indikera att det blivit starkare! Håller tummarna!!
Knasten: Bild på billiga!!
Alex: jag ser!! Syns tydligast på det ensamma testet vilket borde indikera att det blivit starkare! Håller tummarna!!
Knasten: ser absolut och det är starkare än igår! Håller tummarna men vågar mig snart på ett grattis! :)
Meja: absolut ett plus! Håller tummarna för att blödningen avtar så det bara är kroppen som inte hunnit med omställningen. Men är det bra att ha menskopp om det är en frisk graviditet? Tänkte på infektionsrisken..
Alexander: inte ge upp, många får starkare på em kväll, fick jag och dessutom så plussade du sent sist. Håller tummarna fortfarande!
Alexander: visst sjutton är det ett svagt rosa streck där!!! Håller tummarna stenhårt!!
Kukeliku: tror inte det där är ett spök! Hur långt efter bim? Sen äl?
Lotionsflytningar har varit ett säkert graviditetstecken för mig!. Brukade ha någon/några dagar efter äl men sedan brukade de försvinna. De gånger jag har varit gravid har de dock återvänt några dagar innan bim och varit rikliga. Bara hänt vid grav. Samtliga grav har jag även fått ett tydligt stick i magen så inbillar mig att jag känt när det fäst. Håller tummarna för er tjejer!!
Helenemedh: stort grattis!
Alexander: ser absolut på ditt gravtest både på det otrixade och det trixade, sådär tydligt har du aldrig haft tidigare!! Det måste ju vara ett plus! Har du testat idag?
Stort grattis till alla er som plussat!! En sån magisk känsla!
Kan inte förstå att tiden nu rusat iväg, när man försökte gick det så långsamt. Här sitter jag själv på BF idag men ingen bebis i sikte. Känns lite snopet när sonen dök upp 5 dagar tidigare.
Håller tummarna för alla er som fortfarande försöker!
Maramina: ser på båda!!! Grattis!!!
Alexander: mina äl-flytningar kommer alltid ca 5 dagar innan jag får pos på äl testet.