Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sommarsnö: Lite svårt att se när det är fotat så långt ifrån men det där skulle jag säga är ett solklart svagt streck! Vågar mig på ett grattis! :)
Sommarsnö: Lite svårt att se när det är fotat så långt ifrån men det där skulle jag säga är ett solklart svagt streck! Vågar mig på ett grattis! :)
Åhh kikade in och såg att Knasten plussat! Följt er kamp mot plusset, STORT GRATTIS, äntligen är det er tur!!! Så glad för er skull!
Knasten: Vilken jättefin stegring! Återigen ett jättestort grattis. När är bim?
Någon här som beställt ifrån testlagret nyligen. La en order igår, innan kl 17 så borde få testerna idag men har inte ens fått en orderbekräftelse och på sidan står det bara att den avvaktar packning. Skrivit till kundtjänst men inte fått svar och när jag ringer så säger de på engelska att mottagaren inte går att nå..
Vägkorsning: okej, fy vad trist, både att det tagit tid och att det varit fel. Det konstiga är att det inte går att få tag på dem, börjar ju undra om de lagt ner.. Vill ju inte beställa från billiga testet fören jag vet om de andra kommer.
Kanske 4a: haha nej inte på g igen :) Inte fått tillbaka mensen ännu, Meya är bara 4 1/2 mån. Vill bara ha lite koll på kroppen för att se om äl är på g. Sen slank det mer lite grav test för att dubbelkolla illamåendet senaste morgnarna. Jag är super sugen på en 3a framöver men sambon är nöjd med dem vi har. Han säger iofs att man aldrig ska säga aldrig. Har spiral så får väl hoppas den inte fungerar så bra
Kanske 4a: ja det hade varit lite väl tidigt med en liten nu tycker jag, men om 2-3 år vore mysigt! Känner mig inte klar ännu men kanske känns det annorlunda när lillfia börjar fara omkring och hitta på hyss :) Åh jag håller verkligen tummarna för att ni ska få ett fint plus snart, det är så tufft att månad efter månad hoppas.. Sonen tog sig direkt, han var ett hoppsan, vi slarvade vid äl en månad. Dottern kämpade vi intensivt med försök i 8 mån, varpå ett mf månad 4. Har du prövat borago? Är så tacksam att jag testade. På fjärde försöket testade jag borago från mensens första dag fram till bim, blev gravid men fick jättetidigt mf. Körde sedan utan men sen på 8 försöket prövade jag boragon igen, åt då från mensens första dag fram till äl varit. Blev då gravid men Meya. Så båda gångerna jag åt blev jag gravid, slumpen eller inte vet jag inte men om vi försöker på en 3:a i framtiden ska jag köpa borago direkt. Som ett extra plus blev huden superfin! Håller tummarna för er!!
Medow: borago är kapslar som innehåller gurkfröolja, innehåller samma som Glandin25. Hjälper slemhinnan att bli tjock så att ägg lättare kan fästa! Googla borago gravid så får du upp massa trådar!
Fick mail från testlagret nu som bad så mkt om ursäkt att testerna inte gått iväg igår, skulle gå idag och jag skulle få 5 graviditetstest som kompensation.
Jis: Det låter ju väldigt lovande! :) Tror man kan känna väldigt tidigt. För mig hartjocka vita flytningar (sorry för info ) varit det första säkra tecknet på att jag varit gravid, brukade alltid få det efter äl men när jag inte var gravid så slutade de 2-3 dagar efter äl men när jag varit gravid alla 3 gånger (2 barn 1 mf) så har de fortsatt hela tiden fram till bim. Även brösten har ömmat hela vägen mellan äl och bim medan de slutat ömma ett par dagar efter äl när jag inte varit gravid. Har även känt ett stick alla 3 gånger ca 1 v efter äl (tror faktiskt jag känt när det fäst) Har plussat redan på ÄL+9 så visst kan man känna tidigt! Håller tummarna!!
ak 15: Stort grattis!!
Blanca: ja jag har bara känt stick de månader jag blivit gravid :) har känts långt ner i magen i livmodern! Nu sista gången stack det till 2-3 gånger nere på höger sida den 21 dec, hade äl den 16. Natten mellan 24-25 dec plussade jag!!! Håller tummarna för dig!