• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Bebisfabriken

Vilken jobbig branch det här är med alla falska plus å opålitliga test.

Då ska vi satsa på ett digitalt.

Tack för tummarna.

Vi är lite i chock här å vågar inte riktigt tro på resultatet ännu. Man har hoppats å längtat så länge.

• MissMollis

Grattis Bebisfabriken, så där vill jag oxå att mitt test ska se ut ;)

Nytt test i  morse ÄL+12 o neg. blää dagarna går för långsamt vill genast ha måndag morgon o ny testchans haha:) Fast nu ska jag försöka tänka på annat o se om jag kan få ner lite tulpanlökar i backen ist. Trevlig söndag!  

• alexander2011

mina tester idag /natt var negativa...jävla test som visade ett svagt sträck på första stickan :(
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2011-10-30 10:14:28 följande:

mina tester idag /natt var negativa...jävla test som visade ett svagt sträck på första stickan :(
    Men när va det du hade BIM? Tror jag har frågat dej det innan. ?
  • Lejoninna
    alexander2011 skrev 2011-10-30 10:14:28 följande:

Åhh jag hoppas att det hinner ändra sig.. I know the feeling Flört Jädrans test! Kram till dig!

Ego: Idag var det svagare/en skugga på stickan igen.. haha! Min kropp håller på och spelar hide and seek med mig känns det som. Idag är det dagen D. Får alltid min blödning på ÄL+9. Så jag avvaktar och ser hur dagen utvecklar sig.. Skrattande
  • alexander2011

jag har faktiskt inte bim tror jag förens 10:e tror jag så jag vet att jag är tidigt ute hahah :(

• Lejoninna
    alexander2011 skrev 2011-10-30 10:47:59 följande:
    jag har faktiskt inte bim tror jag förens 10:e tror jag så jag vet att jag är tidigt ute hahah :(

Hehehe.. ja men dåå så Flört Då har du ju all tid i världen, även om man vill veta det nu, nu, nu...
  • alexander2011
    Lejoninna skrev 2011-10-30 10:52:49 följande:

Hehehe.. ja men dåå så Flört Då har du ju all tid i världen, även om man vill veta det nu, nu, nu...

blev så förvånad bara när jag fick ett svagt svagt sträck därför blir man lite besviken haha men ja nä nu väntar jag minst en vecka
  • Lindis1974

Lejoninna. Men då har ju typ ägglossat häromdagen ??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester