• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tegelbo: Är du noga med ditt tempande? Samma tid varje dag? Sovit ordentligt innan?

• lilaemma
    Soffiie skrev 2012-08-03 12:40:33 följande:
    Ser ni något svagt på detta test?

Tyvärr ser det "genomskinligt" ut.. trixar lite...
  • lilaemma
    fancyface3 skrev 2012-08-03 12:43:30 följande:
    Hej tjejer hur lägger man upp en bild på forumet?
    När du skriver ett inlägg så finns det en knapp längst ner där det står ladda upp en bild. Klicka där, välj bild och vänta tålmodigt...
  • lilaemma

soffie: Trixad bild

Visst är det nånting där, men testlagret har spökat mycket på sistone. Skulle säga vänta tre dagar och testa igen. (fast om jag fått det skulle jag ha testat senast dagen där på )
  • lilaemma
    fancyface3 skrev 2012-08-03 12:48:38 följande:
    Testat men då hamnar det i mitt galleriö
    Det hamnar där också. Här i forumet blir det ju egentligen bara inlänkat från ditt galleri...
  • lilaemma
    fancyface3 skrev 2012-08-03 12:48:38 följande:
    Testat men då hamnar det i mitt galleriö
    Hade du klickat i skrivrutan? För mig hamnar bilden direkt i skrivfältet också...
  • lilaemma
    fancyface3 skrev 2012-08-03 12:53:38 följande:
    Oki lyckas inte mem men får lönka url helt enkelt
    Vad har du för webläsare?
  • lilaemma
    lilllannnn skrev 2012-08-03 19:38:34 följande:
    Hallå!Glad

Jag har  haft gravidsymtom ungefär 4 dagar nu. Extrema humörsvägningar, trött, molande värk i tjejmagen, lite ont i brösten och illamående. Hade typ en pytte pytte liten droppe blod i trosorna när jag vaknade igår och sen inget mer, kan de vara nidblödning ?  
    Du borde inte få gravsymptom innan nidblödning. Var i din cykel är du? Hur långt efter äl?
  • lilaemma
    Augusti1985 skrev 2012-08-03 16:16:03 följande:
    Vad använder ni för trixar program?
    Jag använder gimp
  • lilaemma
    kexet85 skrev 2012-08-03 18:47:14 följande:
    Någon som ser något här? Om ni ser, vilken färg ser ni? Vit, grå eller rosa? 
    Testerna är testlagrets, från tre dagar, övre från idag.
    Bim -2 TROR jag....
    Synns väldigt dåligt på bild, mycket bättre irl.

Otrixat

Trixat
    Håller tummarna för starkare imorgon... Det kan lika gärna vara spök som något på G... vet aldrig med testlagret när de är så där svaga... kommer och går streck hela tiden tycker jag...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester