• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

• sweasmamma
    Binegar skrev 2012-04-25 17:17:05 följande:
    Var det med ett testa-tidigt?
    Vad kände du för symptom när du testade?

bilderna blev smååå

rfsu, enda månaden jag INTE hade symtom .. jag hade bara lite mensvärk annars nada =)

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-04-25 18:03:41 följande:
    jo jag mår så där, pallar ej lukter osv, blir illmående om jag blir för hungig el äter mig för mätt. kaffe klarar jag ej =/ m.m men jo ja mår rätt bra =) känner av tröttheten mest då jag jobbat
    ha ha, mmm ni ska se mig när jag ska steka mat.. ha ha!! cyklop och grejor=)
  • sweasmamma

ha ha ha.. min dotter är bäst !!!

lägger sig i soffan under täcket och säger " ååhh va skönt att få vila lite nu , det har varit så mkt stress på dagis idag "

• sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-04-25 19:01:35 följande:
    Mini: underbart glad för eran skull, i morgon ska jag på ul och jag tror jag ska dö en skvätt
    ååhh är det dags för RUL =) ska ni ta reda på kön 
  • sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-04-25 19:19:14 följande:
    Swea: Nej ska inte ta reda på könet faktiskt ovissheten är mer spännande tycker vi!
    oohhh , det beundrar jag ! jag kunde INTE hålla mig med första och kommer inte kunna hålla mig denna gången heller, det va ju liksom ändå en överraskning men mysigt att vänta ..om man har tålamod till det 
  • sweasmamma

idag 10+1, ska på ul för att kolla så allt är okej .. jättenervös, såå orolig att det inte ska finnas hjärtslag !

• sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-04-26 08:56:14 följande:
    När ska du på ul swea?
    14,15.. min man jobbar 30 mil bort och mamma skulle iväg till läkare idag så .. jag får gå själv...jättenervös faktiskt 
  • sweasmamma

TACK TJEJER Hjärta ni är underbara !

fattar inte att man kan vara SÅÅÅ nervös =( men ja jag uppdaterar efter kl 15, nu till frissan sen direkt till lund och ul sen hem och möta mamma sen dagis och hämta hjärtat !!

• sweasmamma
    Tusse Misse skrev 2012-04-26 10:04:17 följande:
    Visste inte att man var tvungen att redovisa varför. Kanske för att jag så innerligt vill ha mitt plus och inte VET när jag haft äl. O ja jag är lite testmissbrukare just nu. Men efter ett antal av dessa frågor så känner jag mig rätt ledsen. Så jag lämnar eran tråd nu. Så får ni fortsätta alla ni som har RIKTIGA plus.

Trodde tråden var till för oss som testar o testar, vänder och vrider. Men jag hade tydligen fel.

Lycka till ni som försöker. Nåde er bara om ni lägger in för många negativa tester.
    ALLA i denna tråden är testmissbrukare =) lägg in 20 test om dagen om du vill , tror verkligen inte mini menade något illa!!! klart vi tittar och hjälper dig , =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester