• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissÖland76 skrev 2012-05-07 19:39:55 följande:
    v 11 i dag... hihi nu e man på g... Hjärta
    REDAN ? ja tiden går fort nu =) v 13 på ons för mig 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-05-07 22:10:57 följande:
    .  frågade BM idag ang angelsound och hon rekommenderade ej att man skulle hålla på o lyssna en massa just pga man utsätter bebisen för en massa onödig strålning.

givet jag me sugen o köpa men blir nog inte det   
    precis samt kan tänka mig oron om man inte hittar hjärtljuden 
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-05-07 22:12:33 följande:
    Idag kom min kallelse till RUL! Är ju bara i vecka 8 (9 på onsdag), känns helt galet! Fick tid samma dag som jag går in i vecka 20 Glad
    VA???? redan ??? oj oj =)  den får vi här ca 3 veckor innan vi ska vara där 
  • sweasmamma
    Angeliic skrev 2012-05-07 22:20:49 följande:
    Inte för att vara "sån" - är supermegaglad för er som har era plus och är gravida - men ni kan väl starta en tråd om just era graviditeter? Denna tråd är väl tänkt för testnarkomaner?

Som sagt - menar inget illa - men alla testbilder försvinner liksom så långt bak emellan gångerna  
    oj inte meningen att trampa på några tår!! dock har vi varit i denna tråden i ca 1 år och känner de flesta här=) och inga tester kommer emellan =) vi analyserar och hejar ff 
  • sweasmamma
    Angeliic skrev 2012-05-07 22:23:50 följande:
    Nejnej du trampar absolut inte på några tår!

Förstår att ni tjejer hängt tillsammans länge och vill snacka - såklart - tänkte mer att det kommer ju nya tjejer, nya testnarkomaner  
    absolut och vi kommer stötta gamla som nya.. men alla som plussat är inte med i samma gravidforum så ... =)
  • sweasmamma

fast jag har varit i denna tråden från vissa tjejers plus till att de fött barn och jag har BARA glädjts åt de som plussat och vilka v osv, ! man är ju glad för allas skull ju 

• sweasmamma
    Amazed skrev 2012-05-07 22:29:52 följande:
    Molvärken fortsätter och är fortfarande mer som mensvärk fast ändå inte.. Det strålar ut mot fogarna nu, och har ont i ryggslutet också, samt att brösten ömmar lite nu. Risig i kistan, kissar ofta, dyngtrött på kvällarna och då och då under dagarna.

Det bara måste vara en liten hoppsan därinne, annars funderar jag ju på vad som är fel på mig.. Eftersom jag har haft molvärk i snart 3 veckor och som nu har blivit värre.
    när har du bim??
  • sweasmamma
    Nikas skrev 2012-05-08 06:49:50 följande:
    Hej tjejer. Många plus har det blivit här :) och lika många kämpar på, hejja hejja! Här har jag hunnit till vecka 28... galet och underbart. Längtar ihjäl mig.
    herreguuud redan ? ja då har du INTE långt kvar ju 10-12 veckor!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester