• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-04-25 12:43:20 följande:
    16 dagar till VUL och typ flera 100 till BF men i skrivande stund känns VUL:et längre bort.!!!

Längta! 
    förstår det , jag ska kolla på vår lilla pärla imorgion , bokade igår och längtar sjukt  mkt, trots oro Obestämd
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-25 12:47:36 följande:
    Spännande... Vi vill se bild sen om du vill :)
    Det kommer gå så bra så. 
    klarty det kommer bild..om allt är som det ska =) *liiite nojjig * är man allt =) men då det drar såå i magen på mig samt ömma bröst så boorde det växa där inne =)
  • sweasmamma

varje månad tvingade jag till mig sex varannan dag ibland varje=) när liten blev till blev det bara 2 ggr, innan äl så .. =)

• sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-04-25 13:57:33 följande:
    Swea: hon kom i v 37+4

aawww grattis igen =)

minkompis födde v 35+6 förra veckan , pojken vägde 2900 och 47 lång så =)

• sweasmamma
    Liam05Milton08 skrev 2012-04-25 14:58:33 följande:
    Heeeeeey!! 
    Har en fråga.. Om man får suuuuuuper svagt streck på testet efter några minuter. Alltså de syntes knappt.. Men jag såg de.. Funkar då ett Digitalt så att det visar Gravid då? Eller är dom kanske inte så känsliga så man hellre skall vänta..?? 
    det beror på iofs, var i cykeln är du .. jag fick pos på digitalt bim-3 med kvä'llsurin
  • sweasmamma
    Liam05Milton08 skrev 2012-04-25 15:06:21 följande:
    Mini Léonie: Jo ja vet.. Men blev gött nyfiken på om ja såg i syne eller inte.. Så vill ju ha svar nuuuu.. :-P Är på BIM-2 idag.. 
    jag hade testat =) SKULLE det stå inte gravid så kan man ju kolla igen efter 2-3 dagar 
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-04-25 17:10:44 följande:
    Du menar att du faktiskt plussade på BIM-4? :)
    Kan du lägga upp en bild på det plusset är du snäll? Undrar du starkt ett så tidigt plus syns.
    ja absolut , det va svagt , men det va taget med kvällskiss, hade druckit massor innan samt kissat 30-50 min innan ..bim-3 va starkare ... 
  • sweasmamma
    Liam05Milton08 skrev 2012-04-25 17:14:57 följande:
    Nu behöver ja inte fundera längre på om de va svaaaagt streck jag såg förut!!! wiiiiiieeee!!! Skrattande
    grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester