• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meloi skrev 2012-04-24 15:45:59 följande:
    Oj va det skrivs mycket på denna tråd! Postade bild på mina test här i fredags tror jag och det hamnade låångt bak i tråden! Alltså mina test har blivit starkare men ändå inte klockrent för att lita på det ännu! Känner dock att det molvärker och får en illamåendekänsla över mig ibland. Har fortfarande förhöjd temp. Ska vänta till imorgonbitti och ta ett digitalt test! Om det inte visar gravid vet då fan vad det är!! Håll tummarna.
    man såg ju ganska väl på dom ju =) 
  • sweasmamma
    Meloi skrev 2012-04-24 15:48:18 följande:
    Hur tidigt gör man ul nuförtiden?
    Bör man kontakta barnmorska direkt man vet att man e gravid?
    jag kontaktade bm , sen inskrivning förra v i v 9 , ul beställde jag själv , annars rutin ul i v 18 ca =)
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-04-24 19:03:23 följande:
    Ja där syns faktiskt något..Men är det inte lite snett?
    nä det tycker jag inte 
  • sweasmamma
    sweetie85 skrev 2012-04-24 22:11:35 följande:
    idag har jag 4 dagar kvar till beräknad mens..
    tog ett CB
    är detta på riktigt eller är det spök??
    *strecken på bilden är 10 minuter gammalt, och det syns fortfarande efter 2 timmar, men lite svagare...
    Grattis som f*n=)
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-25 08:10:55 följande:
    Tittut!
    HEEEEEEEEEEEEEEJ!!! är det sant ??? är du gravid?? WOHJHHOOOOO
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-25 08:24:21 följande:
    Swea:
    Jaaaaaaa jag är GRAVID.
    Tråkigt att man inte fick skrika ut sin glädje här direkt och lägga ut test efter alla blanka man gjort. Men nu efter 1 vecka "fick" jag komma tillbaka.

Fattar bara inte att det bor en Mini där inne för jag känner nada. Kräktes igår en gång men annars inget. Jo oro... Suck!

Hur mår du Swea?

så sjukt kul att höra , sååå mkt grattis Hjärta

jodå jag mår bra , v 11 idag =) imorgon ul på sophiakliniken , vill kolla så allt är okej och HOPPAS få se ett hjärta som dunkar på, oron biter en lite i rumpan =)
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-04-25 09:12:18 följande:
    Härligt att du är tillbaka Mini.
    Har inte kunnat maila dig. Vår lilla ficka fick bråttom ut så hon kon i lördags.
    Liten men underbart söt tjej. Vi kom hem i går kväll och mår bra men jag har rätt ont i snittet. Fast behöver bara titta på Minna så går det över.
    Jag har mått bra hela min grav Mini inte kräkts en enda gång.
    nämen har du fått???? GRATTIS!!!! va roligt , vilken v föddes hon i 
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-04-25 10:07:31 följande:
    Morron tjejer! Var och lyssnade på min lilla bebbe på morgonen... Så mysigt och en sån lättnad. 138 slag i minuten!
    oj då ..pojke då kanske=)
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2012-04-25 12:37:52 följande:

Här är en till bild på samma test.. Ser ju väldigt skugglikt ut.. Men som du sa slemtorsk, ser jag något svagt idag finns det ju viss chans att det syns något i morgon också Glad
    ja som sagt där syns 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester