• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

2barnsmamman89 skrev 2012-04-19 17:43:12 följande:
    hej tjejer, vad säger ni? ÄL+9 taget för en liten stund sen
    vågar man gratta?? =) för jag ser 
  • sweasmamma
    AG11 skrev 2012-04-19 18:19:26 följande:
    Varför försvann bilden när jag hjälpte till att trixa 2barnsmamman89s bild????
    hm konstigt ?? Obestämd
  • sweasmamma
    pluralfamilj skrev 2012-04-19 18:24:21 följande:
    ok. ja det är ju svårt att säga, man har olika ögon, datorer och fantasi kanske

men ser som sagt något ytterst svagt...   vid de röda markeringarna
    mmm så har jag haft fast MYCKET starkare , neg tyvärr, färgen fastnar liksom där när det torkat ... 
  • sweasmamma
    Tusse Misse skrev 2012-04-19 20:20:48 följande:
    Haha jag vet inte. Funkat så bra mina alla graviditeter. Får väl köpa nåt annat i helgen. Tog ett till nu ikväll.
    ser men ..ser tunt ut 
  • sweasmamma
    Visomvill skrev 2012-04-19 20:24:00 följande:
    Hej! Jag skulle behöva lite hjälp från er erfarna :)

Jag har tagit ett tidigt test då jag har haft som lite mensvärk nu i två dagar. Det är ett tidigt test och jag glömde bort att jag tagit det så jag tittade på det först efter två timmar. Jag vet att man inte ska göra det men nu vill jag höra vad ni tror och om någon kan trixa lite. Har någon erfarenhet av streck efter tiden?

grattis, du är gravid =)
  • sweasmamma
    Visomvill skrev 2012-04-19 20:35:28 följande:
    Det ser bra ut men är det verkligen att lite på efter 2 timmar?? Jag är på BIM -6 så det är tidigt, men ack så glad jag skulle bli :D

Gud, jag borde ta ett nytt i morgonbitti 
    alltså det hade INTE synts så väl och med den färgen om du inte vatt gravid 
  • sweasmamma
    FemE skrev 2012-04-20 07:21:07 följande:
    Det är rosa i verkligheten, men jag vågar absolut inte hurra/bli glad än..

Det översta är från igår och det understa från idag, på det från igår syns det i verkligheten med. Men inte kan det  vara våran tur..
    grattis tror jag =) ser väääldigt bra ut 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester