• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: Jag vågar mig nog  rent ut sagt säga Grattis och göra vågen...Skrattande

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-08-13 12:38:48 följande:
    Ni e ju ljuvliga!!! Jag är bara på äl+7 så jag vågar inte tro... Test imorgonbitti igen!!
    Oj så tidigt:) ägget har säkert fäst med raketfart. Äl några dagar tidigare kanske?? :)

Ser bra ut iaf.
  • viochdu

Äl+1 och vill redan pinka på stickan. Shit vilket tålamod man har. HaHaHaHaHa. Kan lika med gå och pinka på en pinne... :)

• viochdu
    JosieP skrev 2012-08-13 12:53:32 följande:
    Hej hoppar in i tråden,
    behöver hjälp med att tolka mitt test:P

vad tror ni  ?
    Tycker inte det finns ngt att tolka. det där är väl nästan solklart??!
  • viochdu

JosieP

Även att det inte behövdes så trixade jag..

Det där verkligen PLUS!
  • viochdu
    JosieP skrev 2012-08-13 12:59:18 följande:
    Hehe jo men sen är det så här,
    jag fick "mens" den 2 aug, sen den 11 fick jag en liten blödning och igår tog jag testet.
    ringde barnmorskan och hon kunde inte säga om jag var gravid eller om jag fått missfall.
    Vet inte vad jag ska tro vill ju inte hoppas för mycket. :(
    HM. skulle du ha mens den 2 augusti och den kom som vanligt alltså och höll i sig som vanligt.. ??
  • viochdu

JosieP: För att om det va BIM den 2 augusti så skulle jag försöka tjata mig till ett VUL.

• viochdu
    JosieP skrev 2012-08-13 13:07:26 följande:
    Jag fick mens eller va det va, som vanligt så jag tänkte ju inte mer på det, sen i lördags blödde det lite och då tog jag testet igår, och då visade det 2 streck, lite förvirrad ..
    Har man fått MF kan test visa pos i upp till 10 veckor ungefär.

Som sagt, jag skulle tjatat mig till ett VUL! Jag skulle spätt på och sagt att jag haft jätte och har fortfarande jätte ont...
  • viochdu

För hade du BIM den 2 augusti ( mensen kan ju fortfarande komma även att man är gravid) så borde du ju nästan vara i v 6 snart??

• viochdu
    JosieP skrev 2012-08-13 13:12:20 följande:
    Jo precis, barnmorskan sa dock att jag skulle vänta en vecka och ta test igen men man har ju inte tålamodet att vänta:p
    ja men då tycker jag den BM har lite fel. Då man som sagt få pos test till upp till tio veckor. Och så länge vill man ju inte vänta.

som sagt jag hade velat veta på direkten, så ja hade fejkat extrema smärtor. För här där jag bor ger dom inte bort VUL bara så där.. utan ständigt.. vänta en vecka vänta en vecka.. bla bla bla...

Att dom inte kan förstå att människor är oroliga..!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester