• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MIAPIAS BILD

Även att det är blåa rester där uppe i hörnet.. så är det brett ner till när jag zoomade in..
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    Wictooria skrev 2012-08-10 17:05:51 följande:
    Ja jag är på min bim dag. :( jag har inte ont. :( har stannat av nu. Har bara lite lite rosa flytningar. :(
    Då tror jag att du kan vara lugn.
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    Ankena skrev 2012-08-10 17:09:59 följande:
    Men uaaaahhhh! Jag vill börja testa nuuuu!
    Jag med och har inte ens passerat ÄL Glad
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu

Ja på den understa ser jag oxå, men det va svårt att få fram tydligt.. 

så jag fick göra en sån här bild.. :

Syns knappt bättre för det.. Men det är ett streck där! men ytterst ytterst svagt för mina ögon

-Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    Svårt och veta, men när jag zoomade så va det brett nertill oxå. Men du får nog vänta och ta ett test till...
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    Helenmedh skrev 2012-08-10 22:08:33 följande:
    Eftersom jag inte fick så mycket respons på mina test provar jag lägga in otrixade för att se om någon vänlig själ vill trixa åt mig och kanske uttala sig?  

Jag ser inget streck på orginalet. och kortet är ju bra skärpa och ljus,, så tror inte det går få fram så mkt bättre.

Ser du streck live?
    _Första Försöket- ÄL 12/8 BIM 25/8
  • viochdu
    Helenmedh skrev 2012-08-10 22:37:55 följande:
    Sidan 6305
    Det syns ju ett streck iaf på det understa. Ytterst svagt men ändå ett streck :)

Men det du tog igår, har jag va för mig va starkare igår när det va nytaget. Blir ju skillnad när dom torkar.

Men du va väl inte på BIM än va?? och ändå streck :)

Det är ju bra :)
  • viochdu

äl i morgon söndag eller måndag..

det drar lite i musen??

Ngn som känner igen vid ÄL. så det kanske kommer tidigare än söndag som jag tror den kommer??

• viochdu

Jippie. Pos Äl test i kväll. Nu blir det åka av..... :) tre dagar blir bra tjejer va??

• viochdu

Alexander: Ha Ha. Jag kommer vara öm till på tisdag!

Inser att  jag nu nog kan räkna min cykel som regelbunden. Uttaget av spiralen i oktober och nu har jag haft Äl dag 14 (men tror ägget släpper natten mellan dag14/15 då jag alltid vaknar med molvärk) och mens dag 26/27 i några månader nu...

Väldigt "standard"!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester