• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Celindan: Jag såg på båda bilder :)

Sluta ät dina minipiller är mitt tips. Om det nu är en glad nyhet att det syns streck på stickan. och vart på kartan på tabletterna är du?? när ska du ha mens?

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    Helenmedh skrev 2012-08-13 10:18:15 följande:
    MOrgonens test, efter 3 koppar kaffe.. Det tidigaste jag kan vara på är äl+8.. Ser någon något? Första är otrixat och andra har jag dragit på skuggläge..

Jag ser på det trixade. Men det är ju svårt. Man tycker ju att det blir starkare.
    och det är ju tidigt att testa.. Men nu har du ju haft streck länge ju???
  • viochdu
    Celindan skrev 2012-08-13 10:29:26 följande:
    Men det kan ha gått ca 7-8 minuter innan jag läste av stickan, kan det då vara ett falskt plus? Eller kan det vara så att test-strecket har nån fördjupning i sig så det kan tolkas som ett streck när det bara är konstruktionen som är knepig?
    Vad ska jag göra då???? Ska börja jobba idag efter 5 v semester o kommer ha as-svårt o hålla fokus.
    Står på bruksanvisningen hur lång tid du ska ha på dig att läsa av tetser..

Testlagret vet jag är 5-10 min...
  • viochdu
    Helenmedh skrev 2012-08-13 10:37:32 följande:
    Jo.. Två dagar .. Men är ju sex dagar kvar till bim så jag får leva på hoppet
    Det va så jag menade. Jag tycker det vore konstigt om du inte skulle vara grav om ngt som ser ut som pos test i två dagar..

• viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-08-13 10:41:21 följande:
    Köp ett digitalt!
  • viochdu
    Loppan8604 skrev 2012-08-13 10:42:57 följande:
    Hej tjejer!

Jag kommer tyvärr att lämna denna tråden nu. Ni skriver för mycket här inne å känner att ja inte hänger med som ja skulle vilja:( Vill ha koll på er alla på en å samma gång å de e jätte svårt. E med i några andra trådar också ju. Hoppas att vi syns i någon annan tråd evt. aprilbebis 2013!:)

Men ja önskar er alla  ett enormt lycka till å att ni alla inom kort får ert efterlänktade plus! 
    kram
      {#emotions_dlg.flower}
    Förstår att det blir mkt och kan tänka mig att man inte är inne här när man inte trixar och donar längre själv. Men titta in och säg hej och analysera ett test då och då tycker jag allt :)

kram och lycka till...
  • viochdu
    Cessan skrev 2012-08-13 10:32:34 följande:

Inget vidare positivt va?
    CB ser ju onekligen pos ut dock Lite utsmetat lr??  Kan va jag som har grus i ögonen med..
  • viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-08-13 10:59:53 följande:
    skit oxå!
    Jaja, får väl hälla ut kisset jag har står i kylen och väntar, haha
    Vart fan finns brevduvor när vi behöver det. Hade mer än gärna skickat iväg ett brevduva med ett test till dig.
  • viochdu
    Celindan skrev 2012-08-13 11:28:03 följande:
    Har nu beställt ett cb digital via clearblueshop.se.
    Skulle komma inom 1-2 dagar. Ändå har jag en obehagskänsla i magen. Jag skulle gärna få en liten till, mannen är desto mer tveksam. Och jag känner mig som en skurk som har missat ta piller... :S Hur ska jag berätta för honom, om det nu är positivt???
    Om du lägger fram det som att du är överlycklig kanske han ser hur glad en liten till gör dig kanske han blir glad och tveksamheten försvinner :)
  • viochdu
    La Bel skrev 2012-08-13 11:45:40 följande:
    Hej alla! Surfar från mobilen och skulle behöva låna era ögon. Kan jag maila min bild till någon?
    maila till fixabild@hotmail.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester