• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Salladull skrev 2016-07-12 06:50:44 följande:
    Vad tror ni? bim +6
    Jag ser nåt väldigt svagt, så såg mina första ut på BIM-4. Ser lite svagt ut för BIM+6 men kanske hade du ÄL senare än du trodde? Hoppas det ökar kommande dagar Glad
  • Nykär15
    happylife skrev 2016-07-12 09:24:21 följande:
    TL test på äl+12, bim på torsdag

Någon som ser det jag ser?

Ser en svag antydan, ser dock inte rosa ut.. Väntar på testa tidigt tester
    Alltid använt TL och de är pålitliga och sådär har alla mina tidiga sett ut, så jag tror du är gravid! Hoppas det ökar som det ska nu! GRATTIS!
  • Nykär15
    iceice_85 skrev 2016-07-12 17:10:24 följande:
    Tog ett nytt test idag på EM och nu är jag inte längre osäker.
    tänk att det kan ändra sig så mycket på sträcket på bara 1 1/2 dag.
    Kan inte bli lyckligare än så här. Då sambon o jag har försökt i 7år utan detta resultat. :)
    Wow grattis! Kan förstå det känns helt fantastiskt och overkligt efter så många år!
  • Nykär15
    mammasusan skrev 2016-07-11 19:40:05 följande:
    Ja de räknar med att kunna se hjärtslag, men de beror på hur pass ny apparat de har etc . Såg hjärtslag med minstingen v.6+0
    Hur gick det på VUL?
  • Nykär15

Ok, vart med om samma. Ser nog bra ut på nästa, är ju tidigt i 6+0

mammasusan skrev 2016-07-13 16:48:57 följande:

Läkaren såg en liten uppklarning, för tidigt för att se något annat. Fick en ny tid om 12 dagar.

• Nykär15
    Karitziana skrev 2016-07-15 09:39:35 följande:

Vad säger ni om detta ÄL test? Hade ni räknat det som positivt?

Mina blir sällan fullt positiva, men detta är nära. Så starka kan mina bli som max, men jag vet endast att ÄL varit om nästa test dagen efter är markant svagare igen, Min stegring är väldigt kortvarig, bara lyckats hitta den en enda gång av alla månader med testande. Men ÄL har jag haft ändå, är ju gravid Glad

Jag får alltid starkast test på em vid 17-tiden.

• Nykär15

Ser absolut ingenting, men kan ju vara för tidigt.

Blixtpatrullen skrev 2016-07-17 15:52:00 följande:

Äl+12, bim-2. Titta noga:)

• Nykär15

Alla ggr jag faktiskt varit gravid (4 st) så har ett streck synligt genom lampan på Testlagrets (enda jag helt litar på så tidigt då de alltid varit helt blanka när jag inte är gravid, aldrig spökstreck för mig) varit första tecknet, dagen efter har det precis gått se med ögat, och sedan har det ökat. Så det är nog nåt för dig!! Håller tummarna för mer synligt i morgon :)

ensamärstark skrev 2016-07-23 21:23:21 följande:

Imorse tog jag en Sticka från testlagret. Tyckte jag anan något först. O när jag lös bakom så syndes ett streck! Aldrig sett så innan..

Men syns inte på bilden

• Nykär15

Hur gick det för dig på UL? Såg de mer denna gången?

mammasusan skrev 2016-07-25 10:53:33 följande:

Tror inte det är spökstreck på cb, jag har testat då jag definitivt inte kan ha varit gravid och har då fått blankt, inte ens en skugga av ett plus.

• Nykär15

Var det inte som det skulle sist? Du svarade aldrig på hur VUL gick, då de bara såg en uppklarning?

Själv dog fostret i v 12+1...så hemskt. Blöder sen dess och vill bara ha äl igen.

mammasusan skrev 2016-08-06 10:23:26 följande:

Ute tidigt 3+3 isf kände att att det var något lurt. Trött som få sover 1-2 ggr per dag, ömma lite större tuttar. Törs inte hoppas förrän efter v.7+ ändå om det ökar alls.....

Någon som ens ser det svaga +?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester