• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-03-08 22:57:46 följande:
    ja det gör jag med men just nu med dessa stickor verkar dte inte visa nått i stort sett :( får se hur morgondagens test ev ser ut om jag gör nått
    åh jag hoppas du fåer ett tydligt plus tjejen  
    nu är det sängen! nattinatt  
  • lillabambi
    Fridhaa skrev 2012-03-09 07:54:36 följande:
    Jag har BIM om ca en vecka..Men man kanske kan ta nått test nästa vecka? med Testlagrets kanske?

Har den här gången gått på slumpen, inga tester osv och ingen stress.

Tror förra gången gick på huvudet!

tycker absolut du kan börja testa nästa vecka skönt att inte ha nån stress eller så bakom sig
  • lillabambi
    JennyOhlsson skrev 2012-03-09 13:19:58 följande:
    ibland kan faktiskt även CB visa starka plus

så där såg mitt ut oxå när jag plussade med cb
  • lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-10 08:27:49 följande:
    Hej tjejer,
    Ni som blivit / varit / är gravida, när kände ni blodsmak/järnsmak (om ni nu känt det)?
    jag var runt v 6
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-03-11 17:09:13 följande:
    nää, jag kan inte tro det !!!!! =) 9 månaders försök och vi skulle ta paus , kan detta vara sant ?????
    Vad är det jag ser GRATTIS tjejen {#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-03-11 21:03:03 följande:
    nu har jag testat , dom hade bara rfsu där också men det är ett streck , möjligen liiite starkare men det kom direkt och det är rosa=) kan inte lägga in bild nu då kameran är i bilen och vi är uppe hos vänner men ska snart till svärmor, lägger in bild då =)
    GRATTIS i MASSOR  {#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi

någon som minns Marie-Anne som var här för någon månad sen? var hon ett skämt eller var hon seriös?

• lillabambi
    MrsC74 skrev 2012-03-18 11:39:02 följande:
    lillabambi; såg henne i natt. I en tråd om

Tvillingar. Hon verka fortfarande tro att hon är gravid eller något ... Helskumt.

precis det jag menade följer den tråden och blev helt chockad hur hon ens kunde skriva i den med tanke på att de inte är någon missfalls tråd. Tragiskt!
  • lillabambi
    veronica78 skrev 2012-03-18 11:45:28 följande:
    Länka den tråden plzz...

sitter vid mobilen om tyvärr inte men de handlar om en tjej som tror hon väntar tvillingar och att de missats på ul. någon annan kanske kan leta reda på den....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester