• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kan jag få Maila en bild till någon så ska jag förklara i tråden mer sen när jag fått veta vad ni tror?

• lillabambi
    angie91 skrev 2012-02-21 19:43:04 följande:
    lillabambi.... du e ju gravid... o din tester visar ju starkare än åhär? vems e detta?
    Tack för att du lagt upp den  
    Jo jag är gravid och mina är mycket starkare än såhär, jag vill kolla vad ni tror om detta, jag har en arbetskamrat som haft pstav (plockade ur den för två veckor sen) och började sedan med pspruta , hade en konstig blödning veckan innan hon plockade ut staven och jag bad henne att göra ett gravtest men det hade hon inte gjort, köpte ett idag till henne så hon kom in till mig på jobbet och hon testade där, strecket syns tydligt men är svagt.
    Hennes mamma säger att det är så svagt så det behöver inte vara något medans jag tror att det är nått, kan även vara så att hon hade mf då hon fick blödningen och hcg är på väg ur kroppen, vad tror ni? 
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-21 19:54:27 följande:
    aha , som det ser ut nu är hon gravid men om hon tar ett nytt så ser man om det blir starkare ju 
    jo jag sa till henne och ringa bm i morgon för akuttid!
  • lillabambi
    angie91 skrev 2012-02-21 20:14:38 följande:
    nu har ja testat... hmmm.. tycker mig se nååått... ska lägga in bild strax
    åh spännande
  • lillabambi
    Meja2011 skrev 2012-02-22 20:10:22 följande:
    Måste fråga er tjejer, har ni testat Apotekets egna grav tester? Hur tillförlitliga är dem? Brukar den ge "spökstreck" ofta?
    jag har kört med apoteket och inte hört om nå spök
  • lillabambi
    Meja2011 skrev 2012-02-22 20:20:01 följande:
    Humm, får nästan lägga in en bild på mitt test sen när jag sitter vid datorn. Vi planerade nämligen inte en liten till, då vi har en på 3 månader redan, och jag äter minipiller, men har känt på mig att det varit något ändå.
    ja gör gärna det..... 
  • lillabambi
    alexander2011 skrev 2012-02-23 23:56:39 följande:
    eller vad tror ni tjejer. hade jag äl för 4 dagar sedan. tänkte på dne mittersta testet ovan?
    finns det några andra som använder sig av testlagrets äl tester o kan detta. måste vara andra. ahr för mig jag har sett flera rosa äl tester i tråden 
    vad e du på för dag nu?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester