• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Krambjörn skrev 2012-02-09 19:52:58 följande:
    hehe jooo, första försöket?
    Det gjorde det med våra 2 sista så hoppas på det nu med men nu verkar det kört pga min ÄL verkar utebli 
    sluatde med ppiller i okt fick mensen som vanligt i okt i nov fick jag ett mf och sen två månader senare tog det sej igen 
  • lillabambi
    Haggstrom skrev 2012-02-09 20:01:35 följande:
    HJÄLP!!!

Vilket test är de känsligaste som ni tycker att man kan testa med lättast liksom??

Tycker ni att de ger något av att testa tidigt?
    rfsu testa tidigt testade jag med på bim-4 med lillen ganska starkt ändå 

• lillabambi
    Soffiie skrev 2012-02-09 21:53:31 följande:

lillabambi jag har en babytravel dubliner,,

jag tycker den har fungerat jätte bra och kommer nog om allt går vägen använda den  igen.. den är rätt billig och skön köra lätt och rymlig framåtvänd man kan inte vända barnen när dem sitter men liggdelen kan man välja hur man vill ha den ,,

ok har tittat på en sån och även en carena double swing men nackdelen med den är att styret inte är reglerbart, svårt de här
  • lillabambi
    Soffiie skrev 2012-02-09 22:19:34 följande:
    på min babytravel är styres reglerbart
    ja men inte carenan
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-10 20:10:55 följande:
    näää men svider inte samt illamående... kanske imorgon..
    In med dej människa du besvärar ingen, deras jobba bara
  • lillabambi
    Niicesara skrev 2012-02-11 20:02:03 följande:

Kunde inte låta bli. ;)
    BIM idag och det är väl ett starkt plus för att vara BIM? Hade kissat 2 timmar innan bara så det var ju inte så koncentrerat urin. :D
    Fiiint
    Grattis  
  • lillabambi
    Niicesara skrev 2012-02-11 20:13:18 följande:
    En fråga. Är det möjligt att testa positivt med cb digital 7 dagar efter befruktning? Det är det inte va?
    tror jag inte :-/
  • lillabambi
    Niicesara skrev 2012-02-11 20:18:55 följande:
    Enligt sist jag hade mens så är jag nu i vecka 4+2. :)
    Hade ju positivt på äl test den 26e o 27e så äl borde ju ha varit senast den 28e? Eller 29e? :)
    då kan du absolut ta digitalt såklart
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester