• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-12 13:31:18 följande:
    dina såg bredare ut !!dessa är i grå/lila förpackning

Ok för mina var såna där super små... heter pregcheck ägglossningstest. iallafall
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-12 13:41:53 följande:
    ja precis det jag tänkte... om boragon gjort så man ,äh jag vet inte!! tänkte bara höra om nån haft liknande,känner mig bara tjatig nu . sry 

Du är absolut inte tjatig vi hjälps åt såklart
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-14 10:48:59 följande:
    oj =) ja alltså där ser man ju =)

spännande.... ser bra ut
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-14 11:03:11 följande:
    hoppas ju iaf !!! ååhh hade vatt såå kul att plussa på riktigt idag ,plussade med dottern alla hjärtans dag 2008

förstår de... själv tycker jag apotekets test är super även pregcheck som finns på vissa apotek om du vill ha ett snabbt om du tänkt testa mer idag..
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-14 11:36:59 följande:
    ska jag vänta tills ikväll då eller imorgon bitti eller.... 

du är för söt morgon bitti hade jag gjort.. men de är jag de
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-14 13:38:38 följande:
    jaha köpa nytt test ... grrr,stod i dörren och läste på det när hunden springer ut och ska skälla på en fågel!!!!testet åkte med ut och rakt under tassarna på Malte,hunden då alltså ,när jag väl fick upp det va det trasigt OCH snö i !!!1åååhhhhhh trötta mig !!!!!!

åhhh vad tusan då!!!!!
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-02-17 19:40:36 följande:
    Angie: vad har den där aleksandra skrivit? Hon är bm på sjukhuset jag födde dottern tydligen så jag är väldigt nyfiken!!
    var väl hon som skrev att styrkan på testen inte har med hcg halten att göra utan att det är en slump hur starka test man får....
  • lillabambi
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 19:52:56 följande:
    Har varit starkt hela dagen (testade i morse också) och jag har lekt loss med maken redan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester