Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sophilina skrev 2012-03-31 23:05:03 följande:
Hej!Hm, hängde här för några månader sen, men sen tog jag en paus från fl o allt vad det innebär...
Ser att det varit en del tjafs o så i tråden den senaste tiden, så jag vet inte om det är läge att fråga om man får hänga här inne med er som är kvar?
Tänkte dra min story lite snabbt så ni vet lite om mig iaf
Har en son född -04, separerade från hans pappa -08.
Träffade en underbar man som jag o lillkillen levt med sen dess i stort sett.
Vi började planera barn i somras men inte förrän i Aug -11 fick man ut min hormonspiral via op, den hade vuxit fast upp o ner i livmodern
Eftersom jag har ett par aborter i bagaget så vet jag att jag har väldigt lätt för att bli gravid. (Dom grav blev till när vi verkligen skyfddade oss och då jag personligen inte alls var redo för fler barn)
yckan var total och japp, jag blev gravid på första riktiga försöket med äl Lyckan var dock kortvarig då jag fick ett tidigt mf i v5. Vi kör på som vanligt men denna mån utan äl-tester då jag egentligen var lite undrande kring just December, men vi sa blir det så blir det. Jag började få lite, lite äl-flytningar men sen försvann dom lika fort så jag antog att jag inte haft nån äl med tanke på det tidiga mf:et. Tre dagar senare börjar det ila så förbannat i brösten, något som ENBART sker när jag varit gravid! Sen dess har symptomen bara ökat o blivit fler så nu bim -5 har jag dessa symptom:
*Illamående
*Ilande bröst som under de senaste dagarna börjat bli alltmer ömma
*Halsbränna
*TRÖTT!!!!!
*Metallsmak i munnen
*Dov huvudvärk
Har självklart redan varit o nallat av gravtesten från testlagret men hittills är dom ju SÅKLART helblanka
Men nu tänkte jag lugna mig lite o inte testa på ett par dagar.
Var hos läkaren för en helt annan grej härom dagen o slängde bara ur mig frågan ifall dom kunde ta ett blodprov för att mäta hcg-halten?
Inga problem alls! Kanon tänkte jag! Men, detta blodprov skickas för analys i en annan stad och jag får provsvaret först på Tisdag haha!
Snacka om att hela poängen försvann eftersom jag har bim på Torsdag
Ptja, vi får väl se! Men ni, det skulle va kul att få hänga här med er för det verkar finnas en hel del goa tjejer här oxå
Ha det så gott sålänge o grattis till er som plussat!!
Vi är några stycken kvar så visst får du hänga på
Spännande med provsvar på tisdag håller alla tummar jag har, symtomen är ju bra