• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jennypenny86 skrev 2012-03-15 14:08:46 följande:
    Är det ett streck tro... eller har jag fått streckmani:)
    liite svårt att se , bilden lite suddigObestämd
  • sweasmamma
    jennypenny86 skrev 2012-03-15 14:19:41 följande:
    Ja den är ju det... Jag ska testa imorrn igen, men är sååå otåligTungan ute  Du hade fått + va? Har följt tråden så mkt jag kunnat i ca 5 dagar nu, från början. Phu!
    japp . fick plus för 5 dagar sen efter 9 månaders försök till syskon=)
  • sweasmamma
    jennypenny86 skrev 2012-03-15 14:59:18 följande:
    Grattis!! Härligt efter 9 månader! Vi har hållt på i ca 10 månader. Första behandlingen med Pergotime i mitten av februari. Hade ÄL ca 26/3, så nu hoppas man sååå. Fast hade jag fått + hade jag inte trott det iaf:D Då hade jag testat ett par till;) Man blir nog så när man försökt så länge. ÄVEN fast man har det svart på vitt så känns det säkert heeelt overkligt...
    jag fattar ännu inte =)

detta va enda månaden jag sa , "nä,nu orkar jag inte med besvikelsen , vi pausar ett par månader och koncentrerar oss på annat " PANG , gravid=) 
  • sweasmamma
    jennypenny86 skrev 2012-03-15 15:05:16 följande:
    Helt galet måste det kännas:) Att ha ett liv i magen. Jag bara längtar. Jag hade fina ägg iaf. Äggsäcken var 17mm när vi va på VUL den 23/3.

Vad har ni gått för behandling?  
    ingen behandling !!! skulle börja behandling efter 12 mån 
  • sweasmamma
    tåg skrev 2012-03-15 16:09:54 följande:
    Hej allihopa! Har följt denna tråden jättelänge, men har inte varit medlem själv. Fast vart tvungen att bli nu när jag har ett test åt er att analysera (: Vet att ni inte gillar cb, men det var det jag hade hemma d: Är på dag 30, har en cykel på 28-30 dagar. Hade en pyttepytteblödning i förrgår, så trodde att det var kört men sedan har det inte kommit någe mer. Skulle inte förvåna mig om mensen kommer imorgon, bara för att jag blev medlem d: Fick mf i nov vecka 8, bara nån vecka innan gick jag med på fl, så tror nästan det jinxar lite, hehe.
    Här är mitt test, taget mitt på dagen och jag var inte ens kissnödig. *försöker hitta annat att göra än att tentaplugga*

jag ser ju verkligen något svagt där!! ser brett ut men som sagt , ta ett rfsu eller preg kanske=)
  • sweasmamma
    lanylena skrev 2012-03-16 08:24:34 följande:
    Skriver igen...
    BIM -2 och kom en blödning imorse... :-/ Har ätit piller innan så detta blir min andra Tant Röd. Minns dock inte att den ska vara oregelbunden. Kan det vara nåt annat? Fick inga spottings denna gång och det får jag alltid annars? Genombrottsblödning, eller är det för tidigt?
    ja visst KAN det vara en genombrottsblödning men när man käkat piller kan det ta rätt många månader innan mensen blir regelbunden , kroppen ställer ju om sig 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-16 08:30:01 följande:
    har pratat med min bm nu och hon sa att det inte var bra att mina symtom avstannat så länge....
    nää men fy !!va säger du ???? symtomen brukar väl komma och gå?? ska du kolla upp det ???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester