• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

.aj skrev 2012-03-15 08:47:35 följande:
    Hej tjejer! Behöver er hjälp! Fick ma i v.13 (skrapning 15/2) och har nu bim idag typ. Tog ett test och ser en skugga. Kan det ha tagit sig på första försöket? Testade negativt 6 dagar efter. Har bara iPhone och iPad här hemma. Kan jag maila bilden till nån av er så ni kan analysera den? Kram
    klart det kan tagit sig igen . rundqvistmalin@hotmail.com
  • sweasmamma
    lanylena skrev 2012-03-15 08:44:32 följande:
    Är det vanligt att få plus på t.ex BIM -4?

Finns det stor chans att få plus trots att BIM -4 var blankt? Eller blir det troligtvis negativt?
    Bara så man har nån hint och inte hoppas för mycket... :-/
    alltså , jag fick plus bim-4 , starkt bim-3 MEN jag hade tidig äl också, mååånga får plus EFTER bim=)
  • sweasmamma
    lanylena skrev 2012-03-15 09:00:45 följande:
    Ok, tack för era svar, tjejer. Känns skönt att man kan ha lite hopp.. Man vill ju så gärna... suck..
    klart man vill ! men som sagt , måånga har ju fått heeelt blankt ena dagen för att andra dagen få ett plus =)
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-03-15 09:02:55 följande:
    Idag är dagen D här... kl 15,00 idag är det dax för mitt kub test... Är så otroligt nervös... Rynkar på näsan
    va inte nervös!!! det kommer gå jättebra!!! Hjärta
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-03-15 09:06:57 följande:
    Sweas: vul, jättenervös efter mitt mf. Vågar inte riktigt tro på det ännu och livrädd att det inte är ngt där!
    men vännen då !! klart det finns nåt där!!! KRAM Hjärta
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-03-15 09:06:45 följande:
    Jag hoppas det... Men tänk om finns hela tiden i mitt huvud...
    förstår det men , det kommer gå bra !! och ni kommer få se er plutt igen , myyysigt !!!

jag kommer också ta kub test ! får ni det gratis? 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-15 09:15:25 följande:
    kul att de verkar gå bra för er alla. har följt er lite i smyg ju =)

själv är jag i v.9 (8+2) men är rätt nere då alla mina symtom försvunnit sen flera dagar tillbaka..
    dom kommer tillbaka=)
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-03-15 09:14:20 följande:
    Här är .aj Bild.

SOlklart plus anser jag. tyckte inte det behövdes mixtras med

japp , tycker det ser plus ut !!! 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-15 09:29:27 följande:
    tror du det swea? =)
    haft symtom hela tiden, brösten gjorde ont och spände, molvärk, ibland illamående, trött.
    inget är kvar. brösten är inte ens spända längre..
    nä men det kommer och går , så får du tillbaka dom sen försvinner igen =) jättevanligt 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-15 09:39:09 följande:
    hoppas på det =) har iaf bokat vul nästa vecka den 22a. på privat klinik. 300:-
    =) hoppas på att få se något positivt då
    jaa men det kommer du få =) {#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester