syltburk skrev 2012-12-11 06:33:16 följande:
Hej alla!
Jag är ju nyplussad så att säga, men känner inte speciellt mycket symptom som jag vågar/kan härleda till graviditeten... Så därför testar jag...
Idag tyckte jag att mitt morgontest (sticka 25) var svagare än mitt kvällstest (sticka 25) som togs på "två timmars kiss"...
Behöver jag oroa mig!? Borde jag inte ha ont i tuttarna, stickningar i tjejmagen, illamående? Är bara v 4....
nej nej nej.. jag kan säga att när jag var gravid med min son så hade jag INGA symtom överhuvudtaget.... nada.. vid ultraljudet i vecka 19 så var det helt spejsat för jag hade liksom inte fattat att jag var gravid. Jag kände iofs fosterrörelser tidigt men de var så vaga att jag inte trodde det var fosterrörelser, det var min bm som drog in en ultraljudsmaskin för att visa att när jag kände "bubbel" så var det när bebisen rörde sig men jag mådde inte illa, hade inte ont i brösten inget...
Det enda som eventuellt kunde spårats som symtom var trötthet.
4 veckor är TIDIGT också... jag hade ganska mycket symtom tidigt denna gången,... MEN jag gjorde IVF och var fullproppad med hormoner så jag kände dessa symtom egentligen redan vid äggplocket *S* illamåendet slog ner som en jävla bomb i vecka 7 (sååå vänta du bara *S*)