• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-03-08 06:52:53 följande:
    Imon 8.30..... Hoppas med men enligt bm här på fl så är chansen minimal.
    aha okej  =( men 1 frisk bebis längtar vi efter att få se iaf =)
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-03-08 06:54:01 följande:
    Godmorgon allihopa! Nu ska jag gå och ta mitt sista skitcb. Så får vi se om det blir neg eller om det blir vanliga cb spök.
    ff ingen mens??? det är ju bra iaf !
  • sweasmamma
    lisalycklig skrev 2012-03-08 07:02:40 följande:

Här kan vi snacka svagt test. Någon som ser något på denna bild? Har inga fler test hemma. Är på bim +3. Fick ej gravid på cb digital på bim-dagen. Detta test avlästes dessutom för sent.
    alltså jag ser ju ett streck men det ser smalt ut, dock rätt färg . kom det upp inom tiden ???
  • sweasmamma
    lisalycklig skrev 2012-03-08 07:13:24 följande:
    Nej, det är det jag inte riktigt vet för jag kollade bara lite snabbt på det typ en minut efter och då var det neg. så här såg det ut några timmar senare. Jag misstänker att det antagligen är falskt.
    aha.... men ta ett nytt .... det ser inte jättemycket ut som spök, kan docj vara färgrester 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-03-08 07:18:17 följande:
    nä jag har ingen aning! Men eftersom alex bröt upp det så funderade man lite hur det ska och inte ska se ut, e du med??

För övrigt är jag en svaaaag människa!! Testade... Skäms

och jag tycker jag ser nåt på översta =) ha ha, jag misstänker starkt att jag har ingaddade streck i mina ögon 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-03-08 07:54:49 följande:
    haha, då är vi två!! Men du, jag är på äl+7 idag så det är väl inte så stor sannolikhet att det är ngt men den ständiga skuggan syns ju..;)
    några symtom?? jag inväntar ju bara att skit-mf ska ut !!! kraftig mensvärk 
  • sweasmamma
    LinnIzabelle skrev 2012-03-08 08:05:45 följande:
    Dåliga Iponebilder, igen. Är det någon som ser någonting, eller inbillar jag mig?! ser givetvis skarpare ut i verkligheten!

jag SER. du inbillar inte dig =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester