• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

min läkare sa till mig att det bliiiir jobbigt såklart om man tänker, denna mån , denna månadeen , nähe denna då utan man ska sätta ett mål..ungefär som" inom 1 år vill jag bli gravid" och du stressas inte kroppen lika mycket =)

• sweasmamma

VARFÖR???? varför blir man bitter?????? 

träffade en tjej nu som väntade barn efter mig ..och hon är gravid, ska ha i juni-juli! jag har alltid velat ha ett sommarbarn och jag kämpar men nä..inget händer!!!jag vill glädjas men blir bara bitter och tänker, varför inte jag ?? min närmsta vän glädjs jag ju åt men nu bara...

sen det värsta"ska inte NI ha en till"??? om folk bara visste Gråter 

• sweasmamma
    juliia24 skrev 2012-03-09 17:27:14 följande:
    hej jag är ny här på famijeliv. såg denna tråd och tyckte den verkade intressant. jag har tagit tester idag. kan ni se nå

got på dom.

jag kan inte riktigt avgöra om det är tunt eller brett Obestämd är det tunt ska man inte lita på det , man kan ff vara gravid men man ska inte lita på det ! när har du bim??
  • sweasmamma
    juliia24 skrev 2012-03-09 17:34:46 följande:
    den är mörkare i ena änden men det är ett tjockt streck. förskte ändra bilden men är inte så duktig som ni verkar vara.

igår eller idag 
    jag ska kolla =)
  • sweasmamma

är det brett så grattis =) cb är ju såå vanligt med spök och då är det en tråntunnt streck ... men hoppas verkligen detta är riktigt ! har du fler?? testa imorgon igen 

• sweasmamma
    wassan skrev 2012-03-09 17:38:17 följande:
    hej tjejer ska försöka läsa ikapp 
    HUR MÅR NI??

swe:hur mår din tösHjärta 
    joo hon va så mkt bättre , åkte till dr idag för att kolla sänkan !FEBER IGEN sen virus i kroppen så det blev inget Göteborg för oss =) lugn hemmahelg =)
  • sweasmamma
    linnsi skrev 2012-03-09 18:07:39 följande:
    Sån blir jag också :( Och när jag väl blir gravid så får jag bara missfall. Så orättvist :(
    =(  väntar ut mitt mf nu som borde komma ut inom en v 
  • sweasmamma
    linnsi skrev 2012-03-09 18:16:54 följande:
    Mm, jag har läst det :( Tycker så synd om dig, vet hur det känns.. kul å gå och vänta på liksom :( Har du haft fler mf?
    ja ett mf för 4 år sen , ett ma för 2 år sen ..
  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-03-09 18:43:38 följande:
    inboxat dig vännen {#emotions_dlg.flower}
    tack !!!!! det hjälpte att läsa ! HjärtaHjärtaHjärta 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester