• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nu då 

• sweasmamma

åh herreguuuu!!!!!!!!!!!!!! jag sa ju det , misstänkte ej mf iaf !!! och jag har varit såååå avslappnad för jag trodde det va kört denna månaden , sjuk mensvärk =) ååhhh hoppas. strecket kom direkt och är ff kvar , bilden tagen efter 6-7 min

• sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-03-11 16:58:31 följande:
    Ser också! Testade du helt negativt på sjukhuset efter ditt Mf ?
    ja helt helt blankt !!=) men tror knappt det va mf för jag hade 0 i hcg??!!! men inte ens en skugga då för 2 v sen 
  • sweasmamma

nää, jag kan inte tro det !!!!! =) 9 månaders försök och vi skulle ta paus , kan detta vara sant ?????

• sweasmamma

är i göteborg det är söndag !!! inga apotek öppna väl??? vill ju dock handla ett till men ....näää jag tror inte på detta!!!!!

• sweasmamma

okej då får jag åka iväg ...men rädd att digitalt inte kommer visa...är det verkligen ett extra streck ????herregud

• sweasmamma
    lillis79 skrev 2012-03-11 17:16:22 följande:
    GRATTIS!! underbart ju!! {#emotions_dlg.flower}jo det apoteket vid östra sjukhuset har öppet!! :)
    okej då får maken köra dit !!! =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester