• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meoow skrev 2012-03-12 16:32:42 följande:
    Dagens test efter 5 min (klockat exakt idag pga gårdagens test) :

Efter 8 min!:

Och efter det helt blankt, bara någon minut senare :( (och därmed också att tolka som neg eftersom strecket inte finns kvar, om jag förstått rätt?)
    VARFÖR kan man inte bara få ett definitivt svar?! Blir helt knäpp på detta testande...
    hmm ja sista ser man ju på 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-12 17:31:16 följande:
    SWEA!!!!!

Har du tagit digitalt?? Hoho var är du? Jag tyckte mig se i en anna tråd.. WIII igen!
    ja den ligger här i tråden .. digitalt visade gravid 1-2 =)
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-12 17:47:47 följande:
    Det har jag missat. Det är ju så häftigt detta. Vad säger maken?
    han sa inte så mkt, va borta hos min mamma så ringer han " SKA VI HA EN KNODD"?????JIPPI =) ha ha, han är sååå glad och börjar snacka om att köpa hus och ny bil osv ..lugn i stormen =)
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-03-12 17:53:17 följande:
    Grattis Swea! 

Nu är man "tyvärr" tillbaka i denna tråden.. Mf i v 9.. Men vi kör igen!
    Var på återbesök idag för att se att allt var ute och det var det, hon såg även att jag hade ägglossning Från vänster äggstock :P haha

Men har testat med älstickor i tre dagar men har inte fått positivt än..?
    Vad/vem litar man på?
    näää fy va jobbigt =( stor kram 
  • sweasmamma

tack för alla grattis!!!!! ni är såååå  söta, kommer aldrig lämna er =)HjärtaHjärta hoppas nu allt går vägen ! vilken lycka när man kämpat så =)

• sweasmamma

min man är sååå söt, han ligger i soffan och flinar och var tredje min säger han..herregud,en bebis... ha ha 

• sweasmamma
    Meeee skrev 2012-03-13 07:44:19 följande:
    ja.... testade nu iaf.... får nog nästan säga att det är positivt... eller vad säger ni

Ska kasta mig på gubben när han kommer hem stackarn
    oj oj oj 
  • sweasmamma

morrn tjejer!!!! drömt massa konstigt , om trasiga strumpor och hela fadderullan =)

liite ömma bröst och mensvärk samt vattniga flytningar , ska ringa min bm idag som följt oss i 9 månader och boka inskrivningssamtal=)

men... jag fattar ff inte!!!! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester