• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2012-02-14 12:14:58 följande:
    Äntligen kom posten.
    Har blött lite typ 2 dagar med en blodflytning i sndags bara. blöder inte som min riktiga mens. men aja
    här är lite bilder på testet idag.

tagna från då testet togs till 5-8 min.

Tagen efter 30 min

Jag har enbart fått svaga test, men detta vart de starkaste hittills iaf...

Det syns ju helt klart någonting. Hoppas de blir starkare. Blöder du mycket?
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-02-14 12:57:19 följande:
    Nån av er som varit körig i magen i början av grav? Innan bim alltså?

Inte vad jag kommer ihåg. Jag har försökt läsa mina dagböcker från när jag fick tvåan och trean och jag kände egentligen ingeting. Jag är också dålig i magen, kan bli det vid mens men inte så här långt innan. Men jag kan också ha magkatarr ibland. Mår lite illa, trött, magen moler och värker, brösten svider. Men stickan stirrar hånfult blank mot mig, blä!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-02-14 12:49:46 följande:
    alltså jag tog ett cb till..baaara för jag hittade ett .. ha ha,men tyvärr så ser det ut som spök...MEN när man öppnar upp det så syns..detta!!!

Det där kan inte vara spök, hejja!
  • kanske 4a

Alltså jag hade ju lovat mig själv att inte bli så här fixerad den här gången. Det är bara för att alla verkar plussa på första försöket med Borago. Men jag orkar inte bli besviken igen. Får ingenting gjort här hemma, glor bara i alla trådar, tittar på filmer på youtube av folk som plussar. Som om det skulle hjälpa. Har lust att köpa andra tester och testa massor, precis som att chansen ökar om jag testar en gång till. Blää varör blir man så här crazy?!

• kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-02-14 13:11:47 följande:
    får se om jag vågar . .. jag maken och dottern ska på restaurang ikväll =) tänk att berätta en sån sak 
  • kanske 4a
    piglettjejen skrev 2012-02-14 13:17:38 följande:
    Kanske4a: känner som dig! När har du BIM?
    18-19 februari. Jag är så trött på detta analyserande, hoppas, förtvivlan, nya tag, skengravid osv. Vet att vi har haft det väldigt förspänt tidigare då det mesta vi har behövt försöka är 3 gånger. Men sen har vi slarvat i kanske två år innan jag blev gravid med det som blev ett utomkveds. Och nu verkar även försök 7 har misslyckats. Kanske har alla mina barn kommit på vänster sida och vi bara haft tur att inte fler fastnat. Och nu när den är borta kan vi inte bli gravida längre, bläääääää. Orkar inte mer.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-02-14 16:33:37 följande:
    Kunde inte låta bli att testa nu i em också, man är bra knäpp!
    För er som undrar vilken dag jag är på så är det allt från äl+5-bim-2

Med lite god vilja kan man ana en skugga. Ska också testa igen i kväll. Är man desperat så är man, någon gång måste det ju vara vår tur!
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-02-14 17:07:20 följande:
    Haha, med lite god vilja... Det är väl så!! ;)

Hehe, förlåt om jag är neggo Flört
  • kanske 4a
    Gummsan skrev 2012-02-14 18:42:19 följande:
    Ska tbx om tre veckor.

Jag har ingen erfarenhet av något sånt tyvärr. Ville bara säga skönt att ett hjärta pickade och beklaga den andra tvillingen. Men än är det ju inte helt kört!
  • kanske 4a
    Kärt barn har många namn skrev 2012-02-14 20:55:18 följande:
    Petra: vill inte skrämma dig men precis så hade jag när det var ett Utomkveds. Först neg, sedan mens o sedan positivt på mensdag 4. Kontakta sjukvården för koll! Hoppas såklart att det är en graviditet som sitter rätt o utvecklas som den ska!

Jag får väl tyvärr flika in med en dålig erfarenhet till av sena test och blödningar. Båda mina X har börjat så. Fast den första blödnig först efter 12 dagar, men min "mens" var fyra dagar sen och sparsam. Andra gången var mensen sen några dagar, sen positivt test och sen blödning några dagar senare. Jag hoppas dock du är en av de som får mens i början av graviditeten. Har du ont i magen?

kram!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester