• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nä fy sjutton vad trött jag är på blanka test. Blir skitdeppig!! Jag orkar inte mer, varför kan de aldrig vara min tur. Vet att jag har några dagar kvar till BIM, som senast har jag plussat äl +11 vid normal graviditet. De gånger jag plussat senare har det varit utomkveds. Så i morgon är sista chansen. Nu går jag och sover. Förlåt att jag spyr galla :(

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-02-15 21:42:22 följande:
    Kanske4: klart du ska spy av dig!! Vi måste få klaga också! Det ÄR skitjobbigt med neg på neg på neg... Känns orättvist! Men just en liten fin själ väntar på att få komma ner till dig och den ska väljas ut noga först så det tar lite tid ;)

Tack!! Tyvärr neg idag också :( Men om jag bara visste att jag fortfarande kan bli gravid skulle det kännas lättare att vänta. Men ju längre tiden går börjar jag tvivla mer och mer. Som mest har vi behövt försöka tre gånger med de andra. Nu verkar även försök sju ha misslyckats.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-16 11:14:29 följande:
    Fidelis.. ta ett till i eftermiddag/kväll.....jag skulle tro att du får fullt utlsag senare i dag faktiskt och så se till att nuppa på som pilska duracellkaniner på crack i två-tre dagar

Haha du är så galet rolig ibland. Precis vad jag behövde idag, känner mig skitdeppig att vi aldrig lyckas. Tack!!
  • kanske 4a
    MrsC74 skrev 2012-02-16 20:33:04 följande:
    Kanske 4: har du något fel som gör att du kanske inte kan bli gravid?
    Jag har haft två utomkveds och vid mitt andra togs vänster äggledare bort. Jag vet ju inte vilken sida mina tre barn kom ifrån, bara gissat höger eftersom det fastnat i vänster två gånger. Men sen är jag snittad tre gånger och gjort andra op och har mycket ärrvävnad i buken och i livmodern. Det kan ju ställa till problem.
  • kanske 4a

Pust, har varit borta en vecka och det har tagit halva dagen att läsa ikapp. Då har jag ändå bara skummat en del. Grattis alla som plussat och kram till de som behöver det.

En extra kram till Hallon Hjärta Du är stark, kämpa på!!!

Sweasmamma: Pallra dig iväg till doktorn! Magont, små blödningar och plus ska tas på allvar. Jag har haft två utomkveds och de har börjat precis så.

Mini Léoni: Ta ett test för tusan!!!!   Är ena bröstet svullet ännu?

Själv är jag på dag 8 och har fortfarande molvärk och ömma bröst, skumma kropp. Hoppas det betyder att äl kommer snart, försök 8 är vi på nu, suck.

Kram och godnatt!               

• kanske 4a

Hej på er tjejer. Är såååå trött så jag måste lägga mig nu. Har en sexåring som vägrar inse att han ska sova i sin säng och håller oss vakna på nätterna, blä! Bra träning inför ev bebisi iof, men utan hormonerna till hjälp :) 

Swea: Bra att du äntligen åkte in, jag säger som Knasten, trodde också du råkat ut för ett X. Jag hoppas du är gravid men det låter ju ändå inte bra med de smärtorna du har.  Kram!

Slemmis: Jag anar streck på några av dina tester, spännande!!!

Själv har min bruna slemmiga flytning kommit idag, vilket brukar betyda positivt äl test om 1-3 dagar. Så snart kan jag bli skenis igen hehe. Vet inte hur vi ska orka få till det dock.

natti natt       

• kanske 4a

Kikar in en sväng. Grattis till alla som plussat!

Swea: Trist att det inte gick vägen. Se till att du får uppföljning på gyn så att det inte är rester kvar. Feber och frossa mm är ju infektionsymtom och det kan man råka ut för om det finns rester kvar. Nu skriver du ju att du har hosta och halsont med, men var vaksam bara!

Mini: Skönt att allt såg normalt ut och att du och sambon kommit fram till ett bra beslut.

Slemmis: Skit också att det inte var något :(

Själv har jag äl vilken dag som helst nu men vi har inte fått till det en enda gång än.            

• kanske 4a
    wassan skrev 2012-03-02 16:39:26 följande:
    -kanske kör på då ifall du har äl

Absolut, ikväll ska det ske :)
  • kanske 4a
    wassan skrev 2012-03-02 17:33:36 följande:
    HAHA HÅLLER VERKLIGEN TUMMARNA HA SÅ KUL;)
  • kanske 4a

Stort grattis Jennie!!! underbart Hjärta Får jag fråga hur bra ni prickade äl?

Jag har äl idag eller i morgo och jag är så galet trött på att inte bli gravid. Känner mig redan deppig och säker på att det inte kommer ta sig. orkar inte en  misslyckad månad till. Tre i min närhet ska ha barn inom 1-3 månader, jag vill också!!  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester