• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sååå nu har jag äntligen lästs ikapp. Här kommer några bilder då. Översta idag äl +9 understa igår äl +8. Samma på alla bilder. Trixa gärna om någon har lust.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Fridhaa skrev 2012-03-13 15:28:57 följande:

Senaste som jag tog
    Jag ser :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-03-14 21:18:20 följande:
    Äntligen kan jag skriva igen!!!!! Jag blev blockad för jag skrev om min hobby och länkade er dit!
    Nämen vad trist :(
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-03-14 21:22:06 följande:
    Uppdaterar från mig: fick spottings idag, bim imorgon så denna mån gick det inte heller...:((

Lycka till ni andra som ligger nära bim nu! Hur har det gått piglett?

Och det var ju ännu tristare blä! Här går det inte heller bra, neg idag med suck vad trött jag är på blanka test! 
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-03-14 21:48:57 följande:
    Kanske4: ja blanka test borde utrotas!!!! När är bim?

Fridhaa: ja jag gillar också deras men är nyfiken på i.d...

BIM 17:e, testat pos äl +8 och äl +11 med mina två sista. Äl +10 idag, molvärk och ömma bröst, precis som alla 8 skitmånader innan. Blä vad neggo jag är nu, går och lägger mig.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-03-15 11:13:15 följande:
    Swea: jag har fått mens så det blev inget.. :( tackar som frågar! Hur mår du?

Neeeeeeeeej! Du och jag får kämpa vidare, neg här idag med Gråter
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-03-15 19:46:28 följande:
    Kanske4a: ja vi får göra det vännen! Men har din mens också kommit?

Nellie: åååh vilken goding!!!!
    Nej BIM den 17:e men har som sagt plussat tidigt förut, äl +8 och äl +11. Så jag tror inte det är något denna gången heller. Dessutom är tempen lite lägre än vanligt. När jag blev gravid med tvåan steg den dagen innan plus.
  • kanske 4a

Asså tjejer jag blir galen snart, nu behöver jag er hjälp. Ibland får jag för mig att testa med ett redan använt test, för att stilla testhunger och för att inte slösa test. Jag har läst i någon tråd att man kan göra så. Jag har gjort så några gånger men aldrig fått två streck för det. I gårkväll gjorde jag så med ett av testen jag tagit på morgonen och då kunde jag ana en skugga. Jag fattar ju att man inte kan lita på det men har som sagt aldrig fått skuggor förut på det sättet. Så i morse tog jag nya test och det ena ville först inte visa några streck alls så jag doppade igen och då blev det nog för mycket urin, för det blev lite smetigt. Tog ett nytt i samma urin plus ett äl test. Här är resultaten. Det är som vanligt svårt att få med på bild.

Det gröna är äl test det undre är det som blev lite utsmetat

Det övre är det andra från i morse och det undre från igår, det som jag dubbeltestade

Och här är alla fyra tillsammans. Det översta från igår de andra från idag. I verkligheten kan jag ana svagt streck på det som jag dubbeltestade och på det som blev smetigt. Äl testet är starkare än vad jag får annars. Har testat förut strax före BIM och bara fått svaga streck. Men jag tycker att om det var en "riktigt" skugga i går kväll skulle den synts nu på morgonen också. ÄL +11 eller 12 idag och BIM i morgon eller på lördag.

• kanske 4a
    EQ85 skrev 2012-03-16 08:15:14 följande:

ser på översta och understa
    har bara lagt på lite kontrast samt sänkt ljuset lite 
    Ihh vad spännande det blev nu då :) Tack! Fast jag försöker ha is i magen, har fått streck på trixade test förut och nada.
  • kanske 4a
    Puffmajs skrev 2012-03-16 08:30:01 följande:
    har pratat med min bm nu och hon sa att det inte var bra att mina symtom avstannat så länge....

Men kan du inte få komma in och kolla upp det då? Så du slipper gå och oroa dig. Vilken vecka är du i? Alla är ju olika och för en del försvinner symtomen. Men jag förstår att du är orolig, kolla upp det!

kram  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester