• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan: har du tagit test idag också?

• lilaemma
    Elisabeth85 skrev 2012-07-06 14:08:23 följande:
    Någon som har nån erfarenhet av babytimes tidiga test?
    Jag har. Tycker inte de är nått att ha. Efter tiden ser alla positiva ut...
  • lilaemma
    Elisabeth85 skrev 2012-07-06 15:24:11 följande:
    Lilaemma: jag har testat dom förra månaden då jag var gravid, dock sluta i missfall. Men dom syntes det inget alls på. Så jag tänkte om det var vanligt att de inte visa något.
    Du menar att du vet att du var gravid för att du fick det konstaterat vid vul eller nått sånt, men att inget syntes på babytimes?
  • lilaemma
    skumbanan skrev 2012-07-06 15:38:18 följande:
    Lilemma: dina svar gör mig tryggare! Är det 75 % att det går bra? :D ska lägga upp mitt test från idag när Jag har dator :)
    Jepp! 75% att det går bra.
  • lilaemma

Har en annan tolkning av Wictorias test: 
    Vid de röda punkterna ser jag något svagt... kan vara bara spök...
  • lilaemma
    EQ85 skrev 2012-07-06 16:00:20 följande:

färg överallt och ett vitt streck.
    Om det syns för dåligt med min bearbetning av din bearbeting så får jag väl ta ett orginalkort och bearbeta. Då blir det så här:

Jag tycker det ser förhoppningsfullt ut...
  • lilaemma
    Elisabeth85 skrev 2012-07-06 15:38:24 följande:
    Inget vul men gjorde CB digital som visa positivt och även test hos barnmorskan vid hälsosamtal visa positivt. Men ändå så visade inte babytime testen något.
    När gjorde du testen? (i vilken ordning och när på dagen?)
  • lilaemma
    skumbanan skrev 2012-07-06 16:16:56 följande:
    Fina odds :D

Jag tycker det borde stegra mer och bli ett tydligt streck på Äl + 14.. men det kanske är normalt såhär med :) 

Tycker det ser bra ut. Du kan kolla bland mina bilder så har jag stegringar både med bäbis och när jag fått tidigt mf/kemisk grav...
  • lilaemma
    nellyaline skrev 2012-07-06 17:12:40 följande:
    gravid eller kan det vara ett spökstreck?
    tog testet senare under dagen, kanske det som påverkat att det var så ljust,
    men man vågar inte riktigt hoppas ännu. BIM +6

Det är ett pluss. Grattis och hoppas att allt går bra!
  • lilaemma

EQ85: Kan inte se den andra rosa ytan. Tror definitit den breda ytan är testytan, men om den är färgad eller om det bara är att man ser var strecket ska bli det kan jag inte svära på... Det ställe där du markerat för vitt streck känns lite för långt bort från kontrollstrecket... tycker jag... spännande att se vad det blir av det imorgon. Passar också på att försöka ragga lite fler folk till den anonyma testtråden:

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester