• Lottch3n

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Moneal skrev 2015-10-22 11:39:03 följande:
    Ja, på vissa funkar inte äl test så du kan mycket väl ha haft äl i går trots allt :)
    Då håller jag tummarna för det att det var ÄL igår :) och att dom små rackarna överlevde från tisdagen ;)
  • Lottch3n
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-03 07:17:06 följande:
    Jag ser nåt svagt, testa med ett annat test, du såg ju tidigare inlägg.. Verkar ju inte va så bra test...
    Då är det inte bara inbillning då. Jag har ett digitalt här hemma som jag får ta imorgon. Kanske köper ett annat cb idag.
    Men det är väl bäst att testa på morgonen va?
  • Lottch3n
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-03 07:31:58 följande:
    Ja om det är tidigt så är det ju bäst på morgonen, varför inte köpa ett "RFSU testa tidigt" test? Brukar säljas på Coop och Pressbyrån, vissa apotek! Håll oss uppdaterade och lycka till!!!! :)
    Har BIM imorgon, hade först tänkt vänta men kunde inte hålla mig.
    Får bli Apoteket idag då :)
    Tack det lovar jag! :):)
  • Lottch3n

Ni som är experter här inne :) Då jag inte trodde att det tagit sig denna gången beställde jag hem digitala ÄL-test.
    Bara för skoj skull tog jag ett nu och fick en fast glad gubbe direkt.
    Har hört att man kan få positivt utslag på ÄL-test vid graviditet. Stämmer det? Eller hur ska jag tolka det då jag fick ett supersvagt streck på gravtestet imorse?

• Lottch3n

Kunde inte hålla mig så fick bli ett cb plus..
    BIM -1 som sagt. Bifogar en bild på både morgonens test och det jag tog nu. Lite tydligare än i morse va?

• Lottch3n
    Moneal skrev 2015-11-03 13:12:54 följande:
    Åh stort grattis!! Jätte tydligt :)
    Åh tack! Kan knappt tro det! Får bli det digitala imorgon. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester