• Lottch3n

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men herregud, förlåt för spam men bilderna vill inte med...

Detta är taget i morse..

• Lottch3n
    Lottch3n skrev 2015-10-19 20:04:17 följande:

Men herregud, förlåt för spam men bilderna vill inte med...

Detta är taget i morse..

Och detta senare på eftermiddagen. Syns det en stegring? ÄL beräknad på onsdag.
  • Lottch3n
    Moneal skrev 2015-10-19 20:19:57 följande:
    Ja dwt syns mer på em testet men många har högre lh hormon på em.därför rekomenderar många att ta test mellan 15 och 20 och inge på morgonen då till motsats från hcg blir lh mer utspätt på morgonen.

Men stämmer inte på alla.
    Så ditt råd är att testa på eftermiddagen imorgon och på onsdag (beräknad ÄL)? :)
  • Lottch3n
    Moneal skrev 2015-10-19 21:35:59 följande:
    är inget proffs på detta men jag skulle nog säga att testa några gånger om dagen lite utspritt för att se hur din kropp fungerar :)
    Ja du har nog rätt :) Jag tog ett imorse nu och det visade ungefär samma som igår em. Så ska testa senare ikväll igen och hoppas på ytterligare stegring :)
  • Lottch3n
    Moneal skrev 2015-10-20 19:53:29 följande:
    inte ännu men nära skulle jag tro, vad står der? ska de vara lika starka eller starkare som de flesta eller? :)
    Det stämmer nog. Enligt appar har jag ÄL imorgon så ska testa flera gånger imorgon :)
    Har blivit mys med sambon söndag, måndag och tisdag nu hoppas verkligen att vi prickar in det bra :)
  • Lottch3n

Behöver er hjälp!?
    Den översta är från igår eftermiddag, mellersta från imorse och den nedersta är från i eftermiddag..
    Det blir ju bara svagare och svagare.. Haft ÄL? Eller vad händer? :/

• Lottch3n
    frestelsen skrev 2015-10-21 20:04:54 följande:
    Beror på lite när äl är. Kan ju bli starkare o svagare några gånger innan toppen. Sen kanske det inte blir äl denna månad. Inte jättebra på äl test. Fick aldrig så positivt som man ska.. bara starkt.. men lyckades bli gravid iaf o de va en månad utan äl test o sånt.
    Enligt appar och mina beräkningar så skall jag ha ÄL idag..
    Det starkaste var ju igår men kanske för långt ifrån ett positivt?
  • Lottch3n
    Moneal skrev 2015-10-21 20:22:24 följande:
    inte alltid appar och program har rätt, äl kan vara betydligt senare.

Bara att fortsätta testa och vänta på stegring en :)
    Nej det vet jag allt. Men brukar ha ÄL dag 14 i cykeln men kanske inte denna gången då.. :( har bara ett test kvar.. :/ får hoppas att jag känner kroppen väl och att det tog sig ändå..
  • Lottch3n
    Moneal skrev 2015-10-21 20:31:47 följande:
    testa att tempa och se om du får en höjning, finns gratis appar att lägga in tempen i för att kunna få fram en dag för äl.
    Ja tar det sig inte denna gången kanske det är värt att testa :)
    Även om testerna inte gav positivt utslag, kan man ha ÄL ändå? För igår kändes det som att det högg till i nedre delen av magen och idag är det borta :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester