• Lottch3n

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Behöver hjälp! Spökstreck eller synvilla?

• Lottch3n
    Trollsländan3 skrev 2015-10-08 18:29:43 följande:
    Klart och tydligt enligt mig! Grattis
    Tycker du? Vågar man lita på det trots ej morgonurin och BIM -6??
  • Lottch3n
    Moneal skrev 2015-10-08 18:48:30 följande:
    Bim - 6 spelar ingen roll, vilken dag efter äl är du? Det är den som är viktigast :)
    Känns så märkligt.. ÄL +11 och som sagt BIM -6 (14/10)..

Jag vågar inte tro att jag ser rätt.. Blir att ta med sig både gravtest, mensskydd och ÄL-test i resväskan nu då..
  • Lottch3n
    Moneal skrev 2015-10-08 19:34:37 följande:
    okej, jag vet inte var "dö söndag" kom ifrån haha dumma telefon ;)

Då så ska det vara :)
    Haha älskar autokorrekt ibland ;)

Får bli ett nytt test om några dagar :)
  • Lottch3n
    lilaemma skrev 2015-10-08 19:36:41 följande:
    När är bilden tagen? När färgen passerar kan det se ut så där. Ser liksom lite suddigt ut i kanterna. ..
    Bilden är tagen ca 5min efter att jag tog det om man säger så..
    Men nu när jag tittade på det så är strecket nästan helt borta :(
  • Lottch3n
    lilaemma skrev 2015-10-08 19:51:33 följande:
    Tittade du på det innan? Kan du ha råkat klämma till det på nått sätt? Ibland kan man få en till omgång färg att börja vandra över testet och om man då fotar i rätt stund kan det se positivt ut... hoppas att det är ett riktigt plus - vill bara vara säker innan jag säger för mycket.
    Jag tittade på det nästan hela tiden och tyckte först att jag inte såg något.. Men sedan började jag ana något.. Har inte klämt på det vad jag vet..

Men jag tar absolut inte ut nått än.. Utan testar på BIM igen om mensen inte kommer vill säga..
  • Lottch3n

Jag behöver er hjälp i mina tankar :(
    I torsdags förra veckan fick jag ett svagt plus och nu i lördags (BIM -5) fick jag en kraftigt blödning som varade i 24h..
    Har mått väldigt märkligt dom senaste två veckorna, trött, illamående och molande värk i nedre delen av magen..
    Testade nu i morse men det visade negativt..
    Brukar alltid ha regelbunden mens plus bruna flytningar två dagar innan (förlåt för info) men så vart det inte denna gången..
    Mår fortfarande väldigt konstigt.. Vad var denna blödning? Är det kört denna månaden? Är på BIM +3 nu (enligt när jag egentligen skulle haft mens)..
    Hur tänker ni kring denna situation? :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester